موقع الاعلامية مني الشاذلي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولعايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟) - صفحة 9 0d344d436cf006

عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟)

تحياتى
سامح المصرى ابو ريم
طلعت الحداد
واحد من الناس
babazezo
asdalasod
jasmen
venos
زين العابدين
خالد المسيرى
Eng.SHADY
ناريمان عبدالشافى
Nadin
RANA
إيمان
آيات السيد
alfer3on
supervisor / Amir
mourad higazy
magdy
Yomna G
sarah
أية
هند الديب
تيوليب
أبو أسامة
نونة
31 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 18  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
أية
مشرف مميز 2008
مشرف مميز 2008
أية

النوع النوع : انثى
العمر العمر : 38
الدولــة الدولــة : عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟) - صفحة 9 3
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 25/11/2007

عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟) - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: رد: عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟)   عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟) - صفحة 9 I_icon_minitimeالإثنين فبراير 16, 2009 2:28 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه جميلة جدا وممتعة وياسلام على لحظة دخول استاذتنا كلنا منى الشاذلى واخدت اطفالى على رجليها يا سلا يا سلام دا انا هصورهم واوزعهم على كل المواقع والمنتديات ومش بعيد الشوارع كمان ههههههههههههههههههههه
جميل وصحيح تخيل كل فرد بيعمل ايه وبيتكلم ازاى وبيقول ايه حضرتك بجد مش معقولة ههههههههههههههههه رائعة رائعة
طيبة انتى وحنونة خالص يا ايات هههههههههههههههههههههههههههههههههههه ربنا يخليكى لينا
https://monaelshazly.ahlamontada.net/profile.forum
آيات السيد
مؤسس وإدارة الموقع
مؤسس وإدارة الموقع
آيات السيد

العمر العمر : 30
الدولــة الدولــة : الشعب يحكم والظالم يحاكم
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 16/06/2007

عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟) - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: رد: عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟)   عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟) - صفحة 9 I_icon_minitimeالإثنين فبراير 16, 2009 2:48 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ولسه يا ايه

ده بس الاستاذ ابو اسامة يكمل الرحلة ويترفد هههههههههه

وانا حخدكم علي رحلة اخر حلاوة

هههههههههههههههههههههههه Very Happy ترقبوووووووووووو Very Happy ههههههههههههههههه
http://elsandrala-elshazly.the-talk.net
أية
مشرف مميز 2008
مشرف مميز 2008
أية

الدولــة الدولــة : عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟) - صفحة 9 3

مُساهمةموضوع: رد: عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟)   عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟) - صفحة 9 I_icon_minitimeالإثنين فبراير 16, 2009 2:54 am

الله على الرحلات شكلنا هنفسح اجمل فسح ربنا يستر
فى الانتظار يا ايات
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟)   عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟) - صفحة 9 I_icon_minitimeالإثنين فبراير 16, 2009 2:56 am

أبو أسامة كتب:
وبينما يقوم شادي بالتصوير إذا بعزيز يأتي ويجلس القرفصاء على الأرض بين رجلينا أنا والست منى ليظهر في الصوره

فأقول له : عزيز .. عزيز إلحق .. إلحق

فيه فوج سياحي من تركيا واقف هناك مستني أوردوغان حبيبك روح وإقف في وسطيهم ولما ييجي اتصور معاه يمكن يمسكك سفير تركيا لدى إسرائيل لعلك تصلح ما أفسده رجب

وأهمس مغنيا برائعة هيفاء وهبي (رررررررررررجب رررررررجب حوش صحبك عني صاحبك هيجنني)

عندك حق يا استاذ أبو أسامة
لي أردوغان و حسن نصرالله
ولك عمرو موسى وهيفاء وهبي

ملحوظة

لم أكن أعلم أن للبغايا روائع يتغنى بها
وممن
من مربيي الأجيال
هههههه
أبو أسامة
كاتب مميز
كاتب مميز
أبو أسامة

النوع النوع : ذكر
العمر العمر : 58
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 26/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟)   عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟) - صفحة 9 I_icon_minitimeالإثنين فبراير 16, 2009 4:35 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههه
مازلت أضحك كلما أقرأ تعليقاتكم
وسأرد على الجميع
بعد مشاهدة باقي الأعضاء للموضوع والتعليق عليه
لكم جميعا كل الحب
http://plasy3@yahoo.com
نونة
عضو مميز
عضو مميز
نونة

العمر العمر : 46
الدولــة الدولــة : العراااااااااااااااااااااااق
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 01/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟)   عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟) - صفحة 9 I_icon_minitimeالإثنين فبراير 16, 2009 3:56 pm

شكرا ياا.ابواسامة اي الحلاوة دي كلها بس تعرف يااستاذنا انا لوجيت مصر حبقى مشغولة بيها وحنسى منى او غيرها
طبعا ححاول اجيلكم كل واحد محافظته بس الحقيقي مش مهم عندي اقابل منى ولالا المهم عندي استمتع بكل حاجة بمصر بام الدنيا

الف شكر لحضرتك Very Happy
http://www.amrkhaled.net
أبو أسامة
كاتب مميز
كاتب مميز
أبو أسامة

مُساهمةموضوع: رد: عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟)   عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟) - صفحة 9 I_icon_minitimeالإثنين فبراير 16, 2009 7:04 pm

بانتظار الصور من أمير منتدانا
وبانتظار توافد باقي الأعضاء
حتى أرد على الجميع
لكم كل الحب
ناريمان عبدالشافى

ناريمان عبدالشافى

العمر العمر : 72
الدولــة الدولــة : عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟) - صفحة 9 C:\Dettings\aya|MyDocuments\18042007356
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 30/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟)   عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟) - صفحة 9 I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 17, 2009 12:39 am

شكراا ابو اسامه على اهتمامك وكنت ممن يستاهلو ان تتكلم باسمهم
https://www.facebook.com
RANA

العمر العمر : 34
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 10/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟)   عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟) - صفحة 9 I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 17, 2009 2:25 am

شكرااااااااااااااا استاذ ابو اسامه الحفله جميله جدااااا بذات لحظة دخول الاستاذه منى
http://www.yahoo.com
هند الديب
عضو مميز
عضو مميز
هند الديب

العمر العمر : 44
الدولــة الدولــة : احلى بلاد الدنيا مصر
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 17/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟)   عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟) - صفحة 9 I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 17, 2009 3:46 pm

جامدة بجد يا استاذ ابو اسامة
بس حاسة انك متخيلنى امطة المنديل
وجايا لابسة شبشب
بس صدقنى الاكيد انى مش هاجيب ادهم معايا
لانة هايبوظ لك الحفلة
وشكرا ع العشا الى هو ان شاء الله جاى جاى
Nadin

Nadin

العمر العمر : 42
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 23/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟)   عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟) - صفحة 9 I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 17, 2009 5:44 pm

هههههههههههه
رائعة يا استاذ ابو اسامه
شوقتنا..... يلا كمل الرحلهlol! lol! lol!
هههههههه عسل يا هند بس انا متخيلاكي ام انيقه جدا
https://monaelshazly.ahlamontada.net/profile.forum?mode=register&
Eng.SHADY
مشرف مميز 2008
مشرف مميز 2008
Eng.SHADY

العمر العمر : 33
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 27/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟)   عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟) - صفحة 9 I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 17, 2009 7:23 pm

والله لسه دلوقتي حالا شايف الموضوع والرحله و كل الحاجات الجميله دي

استاذ ابو اسامه : أبدعت فعلااااااااا

بس للاسف اياات طلعت في الصوره بس متخفش طلعت سودا عشان كانت لسه في الفرن اصلى حدفتها في الفرن Very Happy:D:D

وعلى العموم عادى كله بيطلع في الفوتوشوب
https://monaelshazly.ahlamontada.net/index.htm
mourad higazy
عضو صاعد
عضو صاعد
mourad higazy

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 24/07/2007

مُساهمةموضوع: رد: عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟)   عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟) - صفحة 9 I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 17, 2009 7:55 pm

والله الحفلة زى الفل يا استاذ ابو اسامة

وانا مستنى الحلقة الاخيرة على شوق

وشكرا لحضرتك

والسلام عليكم
supervisor / Amir
مشرف قسم التعليق اليومي وبقسم النقاشات والصور
supervisor / Amir

العمر العمر : 63
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 14/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟)   عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟) - صفحة 9 I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 17, 2009 9:09 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

لم اقراها الا الان ..

ما كتبت اطلق عليه .. ( رائعة ابو اسامه )

فعلا رائعه .. و جسدت الشخصيات كما لو تراها و كما نحسها كلنا فعلا ..

ما كتبته ما هو الا حلم جميل و ممتع لجميعنا لو تحقق ..

شكرا لابو اسامه علي ابداعه الشديد في تجسيد جميع الشخصيات .. ما عدا شخص واحد اخفقت في تجسيده ..

بس اللي مزعلني ان كان نفسي اجلس بجوار الاستاذه / مني الشاذلي تقوم تقومني و تقعد انت و ايات .. ماشي يا ابو اسامه .. لن انسي لك هذا الموقف .. طيب لما قومتني .. انا رحت فين ؟

طب حتي كنت خلتني اقعد جنبها دقيقتين من نفسي ..

علي العموم نحن في اشتياق كبير لمتابعة الجزء الثالث .. الف شكر لمجهودك الكبير يا ابو اسامه لاسعادنا ..
أبو أسامة
كاتب مميز
كاتب مميز
أبو أسامة

مُساهمةموضوع: رد: عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟)   عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟) - صفحة 9 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 18, 2009 3:38 am

تحياتي:

بعد كتابتي للجزء الثاني من حفلة السمر لرحلة الأقصر وأسوان وما احتواه من مشهد ساخر أضحكنا جميعا

أحب أن ألفت انتباه جميع الأعضاء إلى الآتي:

1- من الصعب جدا وصف الأشخاص المشاهدين أمامك فما بالكم بأشخاص توصفهم وتتكلم بالنيابة عنهم وتقلد حركاتهم دون أن تكون قد شاهدتهم وإنما عرفتهم عن طريق كتاباتهم فقط

2- ليس بالضرورة أن يكون في الشخصية التي أقلدها كل الصفات الحقيقية وإنما حينما أكتب آخذ بعض من تصوري عن الشخصية وأضيف من مخيلتي الكثير من الكراكتر على الشخصية

3- ربما أصعب شيء أن تستنطق الشخصية التي تكتب عنها ( أي تكتب كلاما على لسانها) هذا يحتاج من الكاتب أن يسترجع جميع كتاباته وأفكاره وتوجهاته حتى يكون صورة ذهنية عن طريقة كلامه من خلال كتاباته بالمنتدى

4- كل شخصية كتبت عنها لو تلاحظون جيدا لوجدتم أنني تعمدت أن أتلمس شيئا حقيقيا أو حدثا مهما من خلال تفاعلاته وسلوكياته - ناهيكم عن كتاباته - داخل المنتدى ولكل كلمة كتبتها مدلولها على تلك الشخصية

5- وهذا هو الأهم أنني كتبت ما كتبته لأدخل البهجة والسرور على جميع أعضاء المنتدى والحمد لله لقد فرح الكثيرون بذلك إلا قلة نادرة تصورت أن الذي أكتبه هو حقيقة وليس خيالا ممزوج ببعض الواقع والواقع هي الأسماء فقط

6- المشهد الساخر الذي كتبته لو تلاحظون أنه قام ببطولته العبد الفقير لمولاه وبمشاركة أمير وآيات ونونه وزين العابدين وآيه وشادي وعزيز (مع حفظ الألقاب) وقمت أنا بدور الشخص الذي يرغب في امتلاك كل شيء (للأسف) وما أنا كذلك ولكني أردت أن أقول لبقية الأعضاء الكرام إذا كنت قد كتبت عنكم فها أنا ذا أكتب عن نفسي حتى لا يقول أحدكم ولم يكتب عن الآخرين ولا يكتب عن نفسه؟

أكتفي بهذه النقاط وبعد أن أنتهي من الكتابة عن الحفل السامر أعدكم أن أوضح لكم تحليلاتي الشخصية لكل شخصية كتبت عنها ولماذا كتبت عنها بهذه الصورة

ستكون الحلقة الأخيرة من الحفل السامر معظمها طرب وغناء وما شابه ذلك بل وستحتوي على مشهد ساخر آخر أقل سخونة وسيقوم ببطولته آيات والدكتور محمد حجر وعزيز وسيكون دوري فيه محدودا

الآن أنتقل إلى ردودكم وتعليقاتكم حسب ورودها بالمنتدى:

أميرة منتدانا كتبت:

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بجد جامده ..بس انا برده بحط رجل علي رجل

ماشي ماشي......ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

علي فكرة انا لما بقرا حضرتك بتكتب مثلا كلمة كل عضو

بحس فعلا العضو هو الي بيكلم.....ماشاء الله عارف كل واحد بيتكلم فينا ازاي

هههههههههههههههههههههههههههههههه

وزي بعضه عشان ماتقولوش اني مفتريه

حصبر لغاية الجزء الاخير

وبعدين

وبعدين

رفد يا استاذ ابو اسامة

ههههههههههههههههههههههههههههههههه

شوفتوا قلبي طيب وحنين ازاي ..شايفين شايفين

وأقول:

شكرا للأميرة الغالية على قلوبنا جميعا

وستذكرينني كلما أردت أن تضعي رجلا على رجل مستقبلا

المهم أننا كلنا سعدنا بسعة صدرك وتقبلك للمزاح الهادف

ومنورانا في رحلتنا

آية الجمال والهدوء كتبت:

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه جميلة جدا وممتعة وياسلام على لحظة دخول استاذتنا كلنا منى الشاذلى واخدت اطفالى على رجليها يا سلا يا سلام دا انا هصورهم واوزعهم على كل المواقع والمنتديات ومش بعيد الشوارع كمان ههههههههههههههههههههه
جميل وصحيح تخيل كل فرد بيعمل ايه وبيتكلم ازاى وبيقول ايه حضرتك بجد مش معقولة ههههههههههههههههه رائعة رائعة
طيبة انتى وحنونة خالص يا ايات هههههههههههههههههههههههههههههههههههه ربنا يخليكى لينا

وأقول:

ربنا يسعدك يا جميلة الجميلات ونرى عندك صبيان وبنات

أخي وحبيبي عزيز كتب:

عندك حق يا استاذ أبو أسامة
لي أردوغان و حسن نصرالله
ولك عمرو موسى وهيفاء وهبي

ملحوظة

لم أكن أعلم أن للبغايا روائع يتغنى بها
وممن
من مربيي الأجيال
هههههه

وأقول:

كيف لا تعلم أن لهيفاء روائع

وكلها روائع

من أطراف شعرها لأخمص قدميها

إن كنت لا تعلم فتلك مصيبة وإن كنت تعلم فالمصيبة أعظم

رزقك الله بنانسية عجرمية

ورزقني بهيفائيه على ألا تكون مغنيه

المهم أنك شاركت في الموضوع ورأيت الابتسامة تملأ محياك

تابعونا تجدوا ما يسركم

بنت العراق الصامد نونه كتبت:

شكرا ياا.ابواسامة اي الحلاوة دي كلها بس تعرف يااستاذنا انا لوجيت مصر حبقى مشغولة بيها وحنسى منى او غيرها
طبعا ححاول اجيلكم كل واحد محافظته بس الحقيقي مش مهم عندي اقابل منى ولالا المهم عندي استمتع بكل حاجة بمصر بام الدنيا

الف شكر لحضرتك

وأقول:

إنتي تنورينا في مصر وتنبسطي فيها

ولو شربتي من نيلها ولو مره مش هتنسيها بالمره

الأستاذة الفاضلة ناريمان كتبت:

شكراا ابو اسامه على اهتمامك وكنت ممن يستاهلو ان تتكلم باسمهم

وأقول:

شرفت بالكتابة نيابة عنك فأنت مثال مشرف لنا جميعا

شكرا لتشريفكم لنا برحلتنا

الفاضلة رنا كتبت:

شكرااااااااااااااا استاذ ابو اسامه الحفله جميله جدااااا بذات لحظة دخول الاستاذه منى

وأقول:

أكرر أسفي أنني لم أوف بوعدي في ادراجكم في الحلقة الثانية لأنني بصراحه لم أرد أن أضعك الا في موطن متناسب مع شخصيتك وسنك ودورك قادم بإذن الله

أشكر متابعتكم ومشاركتكم بالرحلة

الفاضلة الأنيقة بنت البلد قالت:

جامدة بجد يا استاذ ابو اسامة
بس حاسة انك متخيلنى امطة المنديل
وجايا لابسة شبشب
بس صدقنى الاكيد انى مش هاجيب ادهم معايا
لانة هايبوظ لك الحفلة
وشكرا ع العشا الى هو ان شاء الله جاى جاى

وأقول:

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآه ثم آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه

من تعليقات أم مريم

بأعمل لها مليووووووووووووووون حساب

يا أم مريم نعلم كلنا مدى أناقة حديثكم ولباقته وفصاحته وبيانه

ولكني أردت أن أضفي عليه سمات بنت البلد

مش شرط اطلاقا تكون امطه المنديل اللي بأويه ولا لابسه شبشب

هناك الكثيرات من بنات البلد الأفاضل اللاتي يلبسن أفخم الثياب ويركبن أفخم السيارات وحديثهن كما صورته عنك

وللحقيقة لم يرد مطلقا في مخيلتي وأنا أكتب كلمتك ما قلتيه

بل كان كل تفكيري هو أنك مهتمة بصغيريك جدا من الناحية التعليميه لذا فهم متعلقون بك وأنت مشغولة معهم

ثم اهتمامك بهموم بلدك ومسألة الخصخصة ولقد تحدثتي عنها سابقا فذكرتها في طي كلمتك بالحفل

ثم أنك مثال جيد للأم المصرية التي تهتم بأبنائها ولذا قلت وهاأنا أراها تطبع قبلة على جبين ابنها وتحتضنه

ولها مدلول آخر وهو أنك تخشي على مستقبل أبنائنا كلنا وتخافي عليهم من موضوع الخصخصه

هذا كل ما كان يدور بمخيلتي

وأما عشاؤك أنت وأدهم ومريم فسيكون فاخرا على مائدة الست منى الشاذلي وبجوارها

شكرا لمتابعتك ومرحبا بك معنا في رحلتنا

قبل لما أنسى ارجعي للحلقة الأولى وما قلته عند استقبالك

الفاضلة نادين كتبت:

هههههههههههه
رائعة يا استاذ ابو اسامه
شوقتنا..... يلا كمل الرحله
هههههههه عسل يا هند بس انا متخيلاكي ام انيقه جدا

وأقول:

شكرا لتواصلكم الدائم مع الرحلة

وانتظرونا سيكون لكم كلمة في الحلقة القادمة

مستر شادي كتب:

والله لسه دلوقتي حالا شايف الموضوع والرحله و كل الحاجات الجميله دي

استاذ ابو اسامه : أبدعت فعلااااااااا

بس للاسف اياات طلعت في الصوره بس متخفش طلعت سودا عشان كانت لسه في الفرن اصلى حدفتها في الفرن

وعلى العموم عادى كله بيطلع في الفوتوشوب

وأقول حمد بالسلامه طولت الغيبه الله يعينك في الكليه بس مش تنساني من شوية زغاليل من بتاعوت آداب

وبصراحه بأشكرك على مجهوداتك في الرحلة معايا

المهم تبعتلي سي دي لصوري مع الست منى الشاذلي

ههههههههههههه

أخي مراد كتب:

والله الحفلة زى الفل يا استاذ ابو اسامة

وانا مستنى الحلقة الاخيرة على شوق

وشكرا لحضرتك

والسلام عليكم

وأقول:

فينك يا مراسلنا من العريش مفتقدينك

شكرا لانضمامك للرحلة

وسعدت بوجودك ومشاركتك

البرنس أمير كتب:

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

لم اقراها الا الان ..

ما كتبت اطلق عليه .. ( رائعة ابو اسامه )

فعلا رائعه .. و جسدت الشخصيات كما لو تراها و كما نحسها كلنا فعلا ..

ما كتبته ما هو الا حلم جميل و ممتع لجميعنا لو تحقق ..

شكرا لابو اسامه علي ابداعه الشديد في تجسيد جميع الشخصيات .. ما عدا شخص واحد اخفقت في تجسيده ..

بس اللي مزعلني ان كان نفسي اجلس بجوار الاستاذه / مني الشاذلي تقوم تقومني و تقعد انت و ايات .. ماشي يا ابو اسامه .. لن انسي لك هذا الموقف .. طيب لما قومتني .. انا رحت فين ؟

طب حتي كنت خلتني اقعد جنبها دقيقتين من نفسي ..

علي العموم نحن في اشتياق كبير لمتابعة الجزء الثالث .. الف شكر لمجهودك الكبير يا ابو اسامه لاسعادنا ..

وأقول:

ياراجل اتخضينا عليك

حمد الله بالسلامه

أنا كنت مجهز السلاح وطالع لك ههههههههههههههه

وياسيدي إن ماكناش نقدر عليك إنت وإنت كبيرنا هروح أقوم مين وحظك كده كنت جالس بجوار آيات

لكن لو عاوز تعرف انت رحت فين هقولك في الحلقة القادمه

لالالالالالالا

هأقولك دلوقتي يمكن أنسى

رحت تلم عيال الحته مش علشان يعيطوا

لا

علشان يكسروا الفرح

ههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههه

وبأشكرك من كل قلبي على صورك الرائعه

وخاصة صورة أم مريم وابنها أدهم

لكن

مين الشخصيه التي أخفقت في تجسيدها

ربما أعرفه على الخاص

لكم جميعا كل الحب

محبكم أبو أسامة

الحلقة الثالثة والأخيرة من حفلة السمر ستكون بين أيديكم مساء الخميس

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

آيات السيد
مؤسس وإدارة الموقع
مؤسس وإدارة الموقع
آيات السيد

العمر العمر : 30
الدولــة الدولــة : الشعب يحكم والظالم يحاكم
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 16/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟)   عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟) - صفحة 9 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 18, 2009 3:55 am

وبعدين في التقطيع علي بعض يا استاذ ابو اسامة

انا حلقتي يوم الخميس في مطبخ العاشرة

اقولك نزل حفلة السمر الساعة عشرة الا ربع ..الاعضاء يقراؤا الحفلة لغاية عشرة وانا بعديها علي طول افشهم علي مطبخ العاشرة

هههههههههههههههههههههههههههههههه

ماتقولش لحد علي الخطة ها

... pirat pirat
http://elsandrala-elshazly.the-talk.net
أبو أسامة
كاتب مميز
كاتب مميز
أبو أسامة

مُساهمةموضوع: رد: عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟)   عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟) - صفحة 9 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 18, 2009 4:09 am

حاضر يا ريسه
علم وسينفذ
supervisor / Amir
supervisor / Amir

العمر العمر : 63
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 14/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟)   عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟) - صفحة 9 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 18, 2009 3:02 pm

ههههههههههه ...

نحن في انتظار روائعك يا ابو اسامه يوم الخميس ..
نونة
عضو مميز
عضو مميز
نونة

مُساهمةموضوع: رد: عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟)   عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟) - صفحة 9 I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 18, 2009 8:28 pm

محدش عرف السر اللي قلتيه ياايات لااستاذ ابواسامة محدش عرفه غيرنا احنا بس ههههههههههه
والله انت عسل Very Happy

استاذنا المبدع ابواسامة حضرتك تنفع تكون مؤلف وكاتب وعلي النعمة لتكون اكبر منافس لاسامة انور عكاشة -شفت بردوا في اسامة هههه-بس حقيقي حضرتك فنان مش صحفي بس
انا عن نفسي بقولك اكتب على مهلك عشان مش عايزة الرحلة وكتباتك تخلص bounce Basketball
أبو أسامة
كاتب مميز
كاتب مميز
أبو أسامة

مُساهمةموضوع: رد: عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟)   عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟) - صفحة 9 I_icon_minitimeالخميس فبراير 19, 2009 2:45 am

شكرا لأمير منتدانا

وإلى بنت العراق الصامد
أسامه أنور عكاشه مره واحده دي بس تشابه في الأسامي
ربنا يجبر بخاطرك
انتظرووووووووووونا غدا بإذن الله
أية
مشرف مميز 2008
مشرف مميز 2008
أية

مُساهمةموضوع: رد: عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟)   عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟) - صفحة 9 I_icon_minitimeالخميس فبراير 19, 2009 3:15 am

آية الجمال والهدوء كتبت:

وأقول:

ربنا يسعدك يا جميلة الجميلات ونرى عندك صبيان وبنات
ربنا يخلى حضرتك يا استاذنا الفاضل بس حضرتك نسيت تكمل الدعوة واربيهم زى ما انا عايزة ههههههههههههههههههههههههه ان شاء الله
وانا فى انتظار الحلقة الثالثة واتمنى ما تكنش الاخيرة بجد ياريت

عدل سابقا من قبل أية في الخميس فبراير 19, 2009 3:18 am عدل 1 مرات
Eng.SHADY
مشرف مميز 2008
مشرف مميز 2008
Eng.SHADY

العمر العمر : 33
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 27/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟)   عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟) - صفحة 9 I_icon_minitimeالخميس فبراير 19, 2009 3:17 am

لالالالالالالالالالالالا هو انا اول ما اجى الاقيكوا في اخر حلقه مليش دعوه ممكن طيب بعد التالته تعملنا حلقه و نكون رايحين فيها سوا لاي مكان مش مشكله بس مش تخلص دلوقتي

و بالنسبه للسيدي انا خاطفه عندى لو الحلقات خلصت هقتله Very Happy:D:D
https://monaelshazly.ahlamontada.net/index.htm
أبو أسامة
كاتب مميز
كاتب مميز
أبو أسامة

مُساهمةموضوع: رد: عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟)   عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟) - صفحة 9 I_icon_minitimeالخميس فبراير 19, 2009 3:50 am

شكرا ليكي يا آيه وربنا يسعدك يارب

وإلى مستر شادي
تابع معانا الحلقة الثالثة وبعدها بإذن الله هنطلع على أسوان متخفشي أنا مشرف الرحلات
شكرا لمتابعتكم ومتغبشي علينا تاني
حتى لو غبت إحنا فاكرينك
ههههههههههههههههههههه
هند الديب
عضو مميز
عضو مميز
هند الديب

العمر العمر : 44
الدولــة الدولــة : احلى بلاد الدنيا مصر
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 17/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟)   عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟) - صفحة 9 I_icon_minitimeالخميس فبراير 19, 2009 3:56 pm

استاذ ابو اسامة
حضرتك تقول الى يعجبك
منتظرين الجزء الثالث
نونة
عضو مميز
عضو مميز
نونة

مُساهمةموضوع: رد: عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟)   عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟) - صفحة 9 I_icon_minitimeالخميس فبراير 19, 2009 10:52 pm

سؤال على جنب Wink

هي شخصية ابو العربي شخصية حقيقة ولااسطورة عندكم في بور سعيد؟؟؟؟؟؟؟؟

عايزة اعرف كل حاجة عن.....*مصر-(ماهي مظاهر الاحتفال بالمولد النبوي في مصر؟)
صفحة 9 من اصل 18انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 18  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» من مظاهر الصحه النفسيه .................
» ليبيا عايزة ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
» ما فيش حاجة
» من هنا وهناك(موضوع منوع)متجدد.....ماهي الفواكه التي تزيد من مناعة الجسم؟لماذا سميت الفواكه بهذه الاسماء
» اعرف مرضك من وجهك وملامحك