موقع الاعلامية مني الشاذلي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولالعاشرة على عشرة ! 0d344d436cf006

العاشرة على عشرة !

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
adeeb

adeeb

الدولــة الدولــة : العاشرة على عشرة ! 3
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 29/07/2007

العاشرة على عشرة ! Empty
مُساهمةموضوع: العاشرة على عشرة !   العاشرة على عشرة ! I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 20, 2007 12:56 pm

في حلقة الفنانة هند صبري ، اتصلت بالبرنامج ، والصراحة أنا كنت متصل مش علشان هند صبري ، فأنا اعتبرت ان منى الشاذلي نجمة ولابد أن توجه لها التحية والتقدير، وتمنيت لو قلت كلمات التحية لمنى الشاذلي وأقفل لكن سألت هند صبري سؤالا علشان متحسش انها غير مهتم بها في الحلقة ، لكن الحقيقة أنا كان أهم حاجة أكلم منى الشاذلي وأشكرها .
فابتديت بتحيتها وقلت لـ منى الشاذلي : البرنامج بتاع حضرتك جميل ، والمفروض يتغير اسمه ( حسيت أن منى توترت ساعتها ) ثم استأنفت الكلام وقلت المفروض يبقى اسمه ( العاشرة على عشرة ) فضحكت من كلامي وشكرتني وهي في حالة من الخجول الجميل الذي تتميز به السندريلا.، لذلك عايز أشهدكم انني صاحب هذا الاسم يعني حصريا،فخليكم شاهدين .

وللأسف الحلقة دي لم أسجلها ، وندمت اني لم أسجلها ، فعلشان كده كتبت في منتدى الحلقات ، اني أريد حلقة هند صبري لتلك المكالمة فقط ،التي لم تكن اعجابا بهند وانما بمنى الشاذلي
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،مع التحية أديب
sarah
مشرف مميز لعام 2008
مشرف مميز لعام 2008
sarah

النوع النوع : انثى
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 20/06/2007

العاشرة على عشرة ! Empty
مُساهمةموضوع: رد: العاشرة على عشرة !   العاشرة على عشرة ! I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 20, 2007 3:10 pm

يا بختك اتكلمت علي الهواء انا مش عارفة لو اتصلت وردت علي مني ممكن ما تكلمش من المفاجاة
mido

النوع النوع : ذكر
العمر العمر : 35
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 01/07/2007

العاشرة على عشرة ! Empty
مُساهمةموضوع: رد: العاشرة على عشرة !   العاشرة على عشرة ! I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 20, 2007 4:36 pm

ايوه والله افتكرتك يا اديب انا فاكر الاتصال ده كويس قولت المفروض اسم البرنامج يتغير من العاشره برنامج العاشره علي عشره وانا قعدت اضحك ساعتها
بص انا والله قبل كده دورتلك علي الحلقه وبس خد انت كمان المواقع دي وانا كمان هدور معاك اوكيه ولو ملقنهاش يبقي ان شاء الله تتعاد ونبقي نسجلها
موقع هند صبري
http://www.yahooelarab.com/1/links/linkredirect.php?linkid=3797
منتدي ايجي فيلم قسم الفنانه هند صبري
http://www.egyfilm.com/Forums/viewforum.php?selected_id=f232
adeeb

adeeb

العاشرة على عشرة ! Empty
مُساهمةموضوع: رد: العاشرة على عشرة !   العاشرة على عشرة ! I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 21, 2007 12:17 am

سارة وجنة شكرا ليكم وياريت تجربوا الكلام مع السندريلا

اما ميدو فرحت لأنك اتفرجت عليها ، وشكرا لتعبك في البحث عن الحلقة ، وأنا فعلا دخلت موقع ايجي فيلم ودورت قبل كده ومش لاقيها، فياريت لو انت مسجل في ايجي فيلم ممكن تكتب طلب للحلقة ؟

وعاوز أطلب منك طلب تاني معلش ، عايز برنامج كتابة على الفيديو علشان أنا عايز أنزل تسجيلات للمنتدى وأدون عليها أنها خاص بي ، فلو عندك برنامج بسيط ياريت تعملي رابط ليه على أي موقع

وأكون تقلت عليك جامد كده في الطلبات ، لكن انت أدها وأدود
mido

العاشرة على عشرة ! Empty
مُساهمةموضوع: رد: العاشرة على عشرة !   العاشرة على عشرة ! I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 22, 2007 8:37 am

سوري يا اديب اتاخرت عليك بس كنت بحاول اجيب برنامج كويس للكتابه علي الفيديوهات اصل انا كمان زيك مكنتش اعرف برنامج معين
هتلاقي البرنامج في الرابط ده ومعاه شرحه انا جايبه من احد المنتديات علي النت بس يارب يكون سهل انت هتلاقي من ضمن اخنصاصات البرنامج حاجات كتير اوي انت طبعا الي يهمك الكتابه علي الفيديو بس
http://www.absba.org/vb/showthread.php?t=279511
وبالنسبه لحلقه هن صبري انا عملت الموضوع فعلا والرابط بتاعه اهو علشان تتابع معايا يمكن حد ينزل الحلقه
http://www.egyfilm.com/Forums/viewtopic.php?t=199522&sid=32ab5d5bf1b92ce8d17293e91dc8ba39
ومفيش تعب ولا حاجه يا باشا
adeeb

adeeb

العاشرة على عشرة ! Empty
مُساهمةموضوع: رد: العاشرة على عشرة !   العاشرة على عشرة ! I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 22, 2007 10:40 am

يا حبيبي شكرا ليك ، أنا تعبتك معايا ، بخصوص موضوع البرنامج أنا كان عندي برنامج movie maker لكن مش شغال كويس ، لكن جبت نسخة منه امبارح كويسة هتشوف شغلها في الايام الجاية ، ومعلش وشكرا على تعبك
mido

العاشرة على عشرة ! Empty
مُساهمةموضوع: رد: العاشرة على عشرة !   العاشرة على عشرة ! I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 22, 2007 4:55 pm

العفو يا اديب مفيش تعب ولا حاجه انت تؤمر يا باشا

العاشرة على عشرة !
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اليوم الأربعاء, 04 مايو 2011 .. القرضاوي في العاشرة مساءً . ثم تم التغيير فجأة و خالد مشعل ضيف العاشرة مساءً بدلا من القرضاوى ..
» العاشرة مساءا.. منبر إعلامى ساهم فى حل العديد من الأزمات القومية و حديث لإسلام ماهر رئيس تحرير برنامج العاشرة مساءا ..
» الاعلان العاشرة مساء الجديد :العاشرة مساء في ثلاث كلمات : الثقة قبل الخبر
» .. العاشرة والشاذلي بعد التعديل في برنامج جديد (طبق اليوم بعد العاشرة) نقدم الملوخية بدون طشه..!!!
» بدأ الان الترشيح لأهم عشرة شخصيات مصرية ذات تأثير لعام 2009 .. ادخل و رشح الاعلامية الكبيرة / مني الشاذلي ..