موقع الاعلامية مني الشاذلي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول منى الشاذلى ياريت تلتفتى لصوت الشعب ارجوكى لاتتغيرى 0d344d436cf006

منى الشاذلى ياريت تلتفتى لصوت الشعب ارجوكى لاتتغيرى

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
rahaf

rahaf

النوع النوع : انثى
العمر العمر : 33
الدولــة الدولــة : لاتطلبوا بالضعف حقا ضائعا ---ماللضعيف الحول من اشياع
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 19/12/2010

منى الشاذلى ياريت تلتفتى لصوت الشعب ارجوكى لاتتغيرى Empty
مُساهمةموضوع: منى الشاذلى ياريت تلتفتى لصوت الشعب ارجوكى لاتتغيرى    منى الشاذلى ياريت تلتفتى لصوت الشعب ارجوكى لاتتغيرى I_icon_minitimeالأحد فبراير 12, 2012 9:12 pm

انا عايزة اقول للاستاذة منى على افتراض انها بتقرا اللى بنكتبه هنا انى زعلانة جدا منها انا بجد كنت مستنيا الاعلان اللى يقول الليلة من بورسعيد مع الاعلامية منى الشاذلى فى العاشرة مساء مش اى برنامج تانى مع احترامى وتقديرى لكافة البرامج الاخرى ولسه مستنين عشان دى مش منى الشاذلى اللى عارفينها اللى فى حدث بنشعر انها تتبنى مشاعرنا وتقوم بما نعجز عنه
انا بجد بتمنى يكون فيه تواصل وبقترح انه كل الاعضاء اللى موافقين على رأيى ده مش التعامل مع حادث بورسعيد بس ولكن التغطيات اللى افتقدناها من استاذة منى اللى كان اهم مايميزها التغطية المستمرة واوضح مثال هوحادث العبارة السلام وقد راينا كيف غطت العاشرة مساء هذا الحدث اتمنى منكم اقتراح لتوصيل صوتنا لاستاذة منى لانى بجد عايزة العاشرة مساء يرجع ارجوكى استاذة منى كان ندائى منذ عدة سنوات ارجوكى لاتتغيرى انا بكتب الكلمات دى وانا الدموع تملاء عيونى وسأظل هكذا الى ان تعود منى الشاذلى Crying or Very sad Crying or Very sad
shymaahussein

العمر العمر : 31
الدولــة الدولــة :  منى الشاذلى ياريت تلتفتى لصوت الشعب ارجوكى لاتتغيرى 3
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 19/06/2011

مُساهمةموضوع: رد: منى الشاذلى ياريت تلتفتى لصوت الشعب ارجوكى لاتتغيرى    منى الشاذلى ياريت تلتفتى لصوت الشعب ارجوكى لاتتغيرى I_icon_minitimeالإثنين فبراير 13, 2012 4:22 am

وأنا أيضا فكرة فى أن تكون حلقة من حلقات العاشرة مساء من بورسعيد طبعا مسجلة
rahaf

rahaf

العمر العمر : 33
الدولــة الدولــة : لاتطلبوا بالضعف حقا ضائعا ---ماللضعيف الحول من اشياع
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 19/12/2010

مُساهمةموضوع: رد: منى الشاذلى ياريت تلتفتى لصوت الشعب ارجوكى لاتتغيرى    منى الشاذلى ياريت تلتفتى لصوت الشعب ارجوكى لاتتغيرى I_icon_minitimeالإثنين فبراير 13, 2012 1:06 pm

وليه ماتكونش مباشر ياريت يفعلوا دور المراسلين اكتر لانى ملاحظة ان المراسلين الاكفاء بيرحلو من البرنامج وده هيكون باتغطيات المستمرة للاحداث
آيات السيد
مؤسس وإدارة الموقع
مؤسس وإدارة الموقع
آيات السيد

العمر العمر : 30
الدولــة الدولــة : الشعب يحكم والظالم يحاكم
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 16/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: منى الشاذلى ياريت تلتفتى لصوت الشعب ارجوكى لاتتغيرى    منى الشاذلى ياريت تلتفتى لصوت الشعب ارجوكى لاتتغيرى I_icon_minitimeالإثنين فبراير 13, 2012 2:10 pm

الفكرة جيدة فحد ذاتها لكن هذا لا يعني انها تؤخذ علي البرنامج !!

فالبرنامج تناول القضية جيدا وفرض لها مساحات كثيرة بحجم الكارثة طبعا

متهيقلي الموضوع يجب ان يتبلور علي انه اقتراح رائع جدا ليس اكثر

http://elsandrala-elshazly.the-talk.net
shaymaa kafaga
عضو مميز
عضو مميز
shaymaa kafaga

العمر العمر : 32
الدولــة الدولــة : لقد نفذ صبر الشعب
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 22/12/2010

مُساهمةموضوع: رد: منى الشاذلى ياريت تلتفتى لصوت الشعب ارجوكى لاتتغيرى    منى الشاذلى ياريت تلتفتى لصوت الشعب ارجوكى لاتتغيرى I_icon_minitimeالإثنين فبراير 13, 2012 5:22 pm

أنا متفقه مع حضرتك استاذه rahaf
لكن هذا لايعنى أنا منى الشاذلى كما يتهما البعض الان مياله لأى طرف من الأطراف لكن هناك تقصير لحد ما وهناك عدم أهتمام بسماع صوت الناس
Engineer // Amir

Engineer // Amir

النوع النوع : ذكر
العمر العمر : 64
الدولــة الدولــة :  منى الشاذلى ياريت تلتفتى لصوت الشعب ارجوكى لاتتغيرى 3
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 30/07/2011

مُساهمةموضوع: رد: منى الشاذلى ياريت تلتفتى لصوت الشعب ارجوكى لاتتغيرى    منى الشاذلى ياريت تلتفتى لصوت الشعب ارجوكى لاتتغيرى I_icon_minitimeالإثنين فبراير 13, 2012 6:23 pm

تمااااااااااااااااااااااااام ..

منى الشاذلى ياريت تلتفتى لصوت الشعب ارجوكى لاتتغيرى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» بلاغ ضد المذيعة منى الشاذلى والثلاثي محمود سعد وبلال فضل وإبراهيم عيسى بتهمة إثارة الشعب ضد الجيش . و تحويلهم للتحقيق امام النيابة خلال ايام ..
» استفسار مهم ياريت تجاوبونى
» عااااااااجل : التحقيق مع منى الشاذلى فى قضية إهانة القضاة . و بالصور و الفيديو صرف منى الشاذلى من دار القضاء العالى بعد الاستماع لأقوالها
» رساله
» منى الشاذلى ..عاشقة بمليون دولار .. منى الشاذلى ظاهرة تجتاح المجال الإعلامى .. لماذا اصبحت هذه المحاورة طفرة فى الاعلام التلفزيونى ...؟؟؟؟