موقع الاعلامية مني الشاذلي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولهو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 0d344d436cf006

هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Eng.SHADY
خلود المصرى
تيوليب
7 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
تيوليب

تيوليب

النوع النوع : انثى
العمر العمر : 33
الدولــة الدولــة : هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 3
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 22/02/2008

هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد يوليو 20, 2008 2:09 am

مشفتش حلقة يوم السبت النهاردة يعنى كلها بس فى الآخر قالت إلى اللقاء قريبا واتلجلجت كده

هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
http://www.google.com
خلود المصرى

العمر العمر : 34
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 05/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد يوليو 20, 2008 2:35 am

عندك حق يا توليب انا فعلا اخدت بالى انا حاسة ان الاشاعة اللى بتقول انها هتسيب دريم حقيقية ................ربنا يستر انا من ساعتها عامللة اخمن يارب اكون غلطانة......... يارب تكمل انا بجد اتغيرت ...........وهى السبب كلامها دايما بيدينى امل وحماس ...........بس تعرفوا حتى لو سابت البرنامج انا عهدت نفسى انى اتغير دايما للاحسن وعمرى ماهياْس وهكمل وهحاول اكون دايما فى صورة احسن انا فهمت صح وبحاول اقول لاء لحاجات كتير بشوفها قدامى وبجد انا اتعلمت احب بلدى على اديها وححاول اكون ايجابيه ...........انا جوايا كلام كتييييييييييييير عايزة اقوله بس الاهم انى عايزاكو تغيروا حياتكم اكتر انا واثقة انكو اتغيرتوا وفهمتوا حاجات كتيييييييير اوى لما تابعتوا العاشرة وكلام استاذتى منى الشاذلى ...........انا عايزاكو تعاهدونى وتعهدوا نفسكوا ان لو منى سابت البرنامج اننا تحاول نقرا واللى بيقرا يقرا اكتر واكتر ونشتغل اكتر واكتر ونحب بعض اكتر واكتر ونحب بلدنا ونحاول نغير على قد ما نقدر عشان بجد تحس انها عملت حاجة وادت رسالتها لانى واثقة انها عندها رسالة عظيمة مش بتشتغل لمجرد الشغل وخلاص........... اخر حاجة عايزة اقولها وكان نفسى اقولها لمنى شخصيا ..........انى بجد بحبها وبحترمها وهى مثلى الاعلى وانا فخورة بده وهقول كلمه هى مرة قالتها فى حلقة .........ربنا يكفينا شر تساقط الرموز ......انا بعتبرها رمز اصيل وان شاء الله انا واثقة انها هتفضل كده على طووووووووووول .............. ياااااااااااارب ياا ستاذة منى .
http://www.link0777.com
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد يوليو 20, 2008 2:42 am

هو فيه ايه يا جماعة
انا ماشفتش حلقة النهارده

ممكن توضيح اكثر
خلود المصرى

مُساهمةموضوع: رد: هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد يوليو 20, 2008 2:53 am

بس يا MONAZIZ حلقة النهاردة كانت عادية جدا وجميلة كالعادة بس اللى حصل فى الاخر غريبة ومنى بتختم الحلقة قالت اشوفكوا وسكتت شوية وتلجلجت وقالت قريبا عادة بتقول اشوفكوا بكرررة ...........معنى كده انها مش هتطلع بكرة او ممكن مش الفترة دى خالص........والسبب غامض
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد يوليو 20, 2008 2:57 am

شكراااااا يا خلود

وربنا يستر
Eng.SHADY
مشرف مميز 2008
مشرف مميز 2008
Eng.SHADY

النوع النوع : ذكر
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 27/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد يوليو 20, 2008 3:36 am

فهمونا يا جماعه في ايه انتوا هتقلقونا ليه بقي :S
https://monaelshazly.ahlamontada.net/index.htm
sarah
مشرف مميز لعام 2008
مشرف مميز لعام 2008
sarah

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 20/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد يوليو 20, 2008 9:24 am

يا جماعة لية بس الكلام دة
مين قال ان مني هتسيب البرنامج
استحالة طبعا
ولو هتسيب البرنامج كان لازم تقول
مش هتسيبة كدة والسلام وبعدين هي عقدها مع دريم لسة لم ينتهي بعد
هينتهي في 2009
يبقي نفوةل لية علي روحنا و نقول مني هتمشي
مني استحالة تمشي
هي ممكن مثلا تكون عندها ظروف ومش هتطلع علي الهواء النهاردة او مش متاكدة اذا كانت هتطلع و لا لا يمكن عندها سفر او فرح او حد تعبات او مناسبة وممكن مش تقدر تطلع علي الهواء بكرة فبدل ما تقول اشوفكم بكرة وما تاتي بكرة تقول اشوفكم قريب و خلاص
بلاش تكبروا الموضوع و تقلقونا
لو كانت الاشاعة دي صحيح كانت مني لمحت او علي الاقل كل الجرايد و الناس اتكلموا مش اشاعىة
وبعدين انتوا لو اخذتوا بالكم هتلاقثوا ان قبل كدة بردو طلعوا علي مني اشاعة انها هتروح البيت بيتك و ما حصل
انتوا عارفين اية ممكن يكون ال الاشاعة دي
ان مني فعلا اتعرض عليها العمل في قناة مشاهة ولو نفرض انها قناة مودرن وبعدين اية اللي حصل رفضت لكن الجحرايد بدل ما تقول رفضت طبعا عايزة تشد الناس و تعمل فرقعة فتصيغ الخبر بشكل ان هناك شاءعات عن ترك مني للقناة لانة لو قال رفضت العرض خلاص الناس مش هتهتم ولا هيكون في حاجة مثيرة لكن لو قال مني لسة بتفكر اوو هناك شائعت يبقي خلاص الناس هتقلق و تخاف زي ما احنا عاملين دلوقتي وفي نفس الوقت هو لم يكتب شيء غلط لانة قال شائعات و ليس حقيقة مؤكدة
فهمتوني
ان شاء اللة مفيش كلام من دة خالص
وما تقعدوش تقلقونا بقي
مني استحالة تسيب العاشرة
sarah
مشرف مميز لعام 2008
مشرف مميز لعام 2008
sarah

مُساهمةموضوع: رد: هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد يوليو 20, 2008 12:43 pm

وبعيد بالمنطق كدة هي مني لو هتسيب القناة بالذمة هتطلع هواء يوم السبت و تسيب القناة الاحد
المفروض ان من اول الاسبوع ما تطلع من الاصل و يبقي انتهي
لانها اكيد مبلغة وعارفة انها هتسيب القناة اكيد من فترة كبيرة
والاشاعة اصلا احنا عارفينها منذ فترة كبيرة تصل الي شهر او شهرين يبقي مني تطلع لية السبت عيل الهواء ما كانت من اول الاسبوع مش تطلع وخلاص و تسيب القناة منذ الاربع اللي فات ممكن تكون حلقة السبت اللي هي امبارح معادة او مش علي الهواء لكن تكون حلقة السبت هواء و مني تسيب البرنامج الاحد مش منطق يا جماعة
انهي عقل يصدق الكلام دة بالذمة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اتنين
مني يوم ما استضافت فاروق حسني وزير الثقافة وكان بتاريخ 21/6/2008 اي منذ حوالي شهر قالت احنا لم نحتفل بعيد ميلاد البرنامج لاننا مشغولوين اوووووووووووووووووووووووووي بالاعداد لحلقات جامدة في شهر سبعة وبالتالي اكيد هي كانت عارفة انها هتبقي معاهم في شهر سبعة بدليل انها بتحضر معاهم لشعر سبعة ومشغولة معاهم وقالت اننا عندنا انفرادات جامدة في شهر سبعة و حلقات حلوة كتير يبقي مني في الوقت دة اكيد لم تكن مخططة انها تسيب القناة والا ما كانت قالت دة ولا شغلت نفسها بالاعداد لانها هتسيب تالقناة وهي مالها ما و مش هيبقي برنامجها
ولو حد سال ما جايز مني خططت تسيب القناة في الفترة قريبة اقل من شهر يعني
هاقولكم ازاي اذا كان الاشاعة وصلت لينا في المنتدي( مع العلم انها اكدي منطلقة من قبل كدة بكتير )يوم 2/6/2008 يعني قبل ما مني تصرح انها مشغولة بالاعداد لحلقات شهر سبعة بكتير فلو مني كانت عايزة تسيب القناة اكيد كانت عارفة من فترة كبيرة قبل كمان ما الاشاعة تطلع يعني منش هر مايو او ابريل
وفي ناس قالت اها هتروح قناة البلد اللي اصلا ما ليها وجود ولا سمعت عنها وفي حد قال هتروح مودرن و مودرن فيها اصلاحت من منتصف مايو الماضي يعني لو مني كانت ناوية تروح مودرن اكيد كانت تبقي عارفة من شهر مايو علي الاقل و دة طبعا يتناقض مع كللامها الي بيثبت انها مستمرة ع دريم والعاشرة لانها قالت ان بحضر لجلقات جامدة جدا في شهر سبعة
والاخ اللي كان داخل يضايقنا و يمشي وبعدها لم نراة علي الاطلاق قال ان الخبر مكتوب في المصري لبيوم بتاريخ 4/7 و انا بحثت في العدد دة و غيرة من الاعداد اللي ممكن يكون اتطتب فيها حاجة عن مني لم اجد حرف بيقول انها هتسيب القناة
يبقي اكيد الكلام كلة فشر في فشر
أية
مشرف مميز 2008
مشرف مميز 2008
أية

العمر العمر : 38
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 25/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد يوليو 20, 2008 1:00 pm

يارب يا سارة يطلع كلامك صح وتتطلع فعلا اشاعة من ساعة من سمعت كلامها وان قلقانة جدا ربنا يستر
https://monaelshazly.ahlamontada.net/profile.forum
sarah
مشرف مميز لعام 2008
مشرف مميز لعام 2008
sarah

مُساهمةموضوع: رد: هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد يوليو 20, 2008 1:20 pm

ان شاء اللة يا اية
يارب
بس عايزة كمان اقول حاجة ان لو مني هتسيب القناة كان لبازم ادارة القناة تكون مجهزة البديل لاني دة برنامج كبير و جماهيري
بمعني ان مثلا سواء في تسعين دقية او البيت بيتك لما المذيعة مثلا مي الشربيني او نرفنانا ادريس اللي كانت في البيت بيتك قرروا انهم يسيبوا القناة
كانت الجرايد مليانة كلي يوم باسماء المرشحات لشغل الاماكن دي وكطبعا لو مني هتسيب القناة كان لابد يحصل فس القصة و يبحثوا عن بديل لتقديم البرنامج ما هو استحالة البرنامج يقف لية لان دة برنامج جماهيري و بيجيب اعلانات و هو اللي فاتح القتاة بالبلدي يعني من غيرة القناة تقثفل يبقي استحالة يتوقف عشان مذيعتة هتسيب القناة ولكن الحل هو البحث عن بديل ولكي يتم البحث كانت الجرايد هتتملي بالاخبار و احنا ولا سمعنا ولا شفنا ان في اخبار بتقول ان قناة دريم تحتاج لمذيعة بدل مني الشاذلي
والبروموهات شغالة ومفيش مشكلة خالص
طب مثلا حنان الديب غالبا سابت قناة دريم وسابت برنامج سيداتي انساتي و جابوا واحدة جدية وطبعا كان في بروموهات جديدة للمذيعة الجدية
لكن لم يحدث شيء من هذا القبيل مع مني الشاذلي
يبقي ان شاء الة مفيش حاجة
اكيد عندها ظروف غير مؤكدة احتمال تمنعها انهاردة من الظهور علي الهواء
supervisor / Amir
مشرف قسم التعليق اليومي وبقسم النقاشات والصور
supervisor / Amir

العمر العمر : 63
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 14/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد يوليو 20, 2008 2:35 pm

يارب يا ساره يكون كلامك هو اللي صح .. حاجه تقلق ..

امير
http://www.yahoo.com
خلود المصرى

مُساهمةموضوع: رد: هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد يوليو 20, 2008 9:12 pm

يارب ياسارة يطلع كلامك صح .............يارب
sarah
مشرف مميز لعام 2008
مشرف مميز لعام 2008
sarah

مُساهمةموضوع: رد: هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد يوليو 20, 2008 9:24 pm

اهو طلع يا جماعة
افرحوا افرحوا افرحوا
روووووووووووووووووووووووووووري
احمد المسلماني في الطبعة الاولي قال ان منمن حبيبة قلبنا راحت الخرطوم في السودان في مهمة عمل
بس هي امبارح ما كانت عايزة تقول عشان الحكاية ما تكمل او يبقي فيها نق وار زي لفاء بوش فخليتها مفاجاة
رووووووووووووووووووري
ربنا خلف الظنون الحمد اللة
الحمد اللة
انا بطنطط من الفرحة
sarah
مشرف مميز لعام 2008
مشرف مميز لعام 2008
sarah

مُساهمةموضوع: رد: هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد يوليو 20, 2008 9:29 pm

مش عارفة اعمل اية اعمل اعلان اعمل فرح مش عارفة بس
عايزة الكل يعرف
عشان تبقوا تصدقوني بعد كدة
بس بردو مني غلطانة مش لازم تقلقنا عليها كدة هي مش عارفة غلوتها عندنا ولا اية تمشي كدة وتسيبنا بدون ما تقول رايحة فين
supervisor / Amir
supervisor / Amir

مُساهمةموضوع: رد: هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد يوليو 20, 2008 9:29 pm

مرسييييييييييييييييييييييييييييييييه قوي قوي قوي يا ساره .. يا وش الخير و السعد و الاخبار الحلوه ... حمدللللللللللللللللللللللللللللللللللللله ... تبقي خبطه اعلاميه تانيه لو عملت حديث مع البشير المتهم بجرائم الحرب من المحكمه الدوليه ...
امير
sarah
مشرف مميز لعام 2008
مشرف مميز لعام 2008
sarah

مُساهمةموضوع: رد: هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد يوليو 20, 2008 9:31 pm

ربنا يخليك يا استاذ امير بجد انا فرحانة
بجد كنت هموت من القلق
supervisor / Amir
supervisor / Amir

مُساهمةموضوع: رد: هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد يوليو 20, 2008 9:38 pm

و انا يا ساره مخبيش عليكي قلقت قوي لغاية ما بشرتينا بالخبر الحلو ده ...

امير

الاعلاميه الكبيره جدا مني الشاذلي

هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Photo11
sarah
مشرف مميز لعام 2008
مشرف مميز لعام 2008
sarah

مُساهمةموضوع: رد: هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد يوليو 20, 2008 9:55 pm

الصورة قمر
ربنا يحفظها منمن يا رب
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد يوليو 20, 2008 10:18 pm

ميرسيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه اوي اوي
يا سارة
يا سلام عليكي وعلى اخبارك
بجد مش عارف اشكرك ازاي ع الخبر الجميييييييييييييييل ده

ربنا يخليكي يا رب
أية
مشرف مميز 2008
مشرف مميز 2008
أية

العمر العمر : 38
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 25/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالأحد يوليو 20, 2008 11:02 pm

ربنا يخليكى ويريح قلبك يا سارة انا كنت هموت من القلق وعماله اسال نفسى شوية اسئلة بس بجد من حقنا عليها انها ما تقلقناش عليها كده
https://monaelshazly.ahlamontada.net/profile.forum
تيوليب

تيوليب

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 22/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالإثنين يوليو 21, 2008 1:08 am

ربنا يخليكى ياسارة ياللى بتجيبى انباء سارة زيك

أنا كل اللى خوفنى الجلجة اللى حصلت دى................الحمد لله
http://www.google.com
sarah
مشرف مميز لعام 2008
مشرف مميز لعام 2008
sarah

مُساهمةموضوع: رد: هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالإثنين يوليو 21, 2008 8:50 am

الحمد اللة يا جماعة الحمد اللة
وميرسي ليكم يا عيزيز و اية وتيوليب بس انا بردو مع اية هي المفروض مش تقلقنا عليها كدة هي مش عارفة اننا بنخاف عليها اووووووووووووووي بس لما ترجع بالسلامة نبعت لها نقولها يا مني مش تعملي كدة تاني ههههههههههههههههههههههههههه
المهم ربنا يرجعها بالسلامة لبيتها و لكل اللي بيحبوها يا رب
خلود المصرى

مُساهمةموضوع: رد: هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالإثنين يوليو 21, 2008 9:46 am

الحمد لله ...........ياسارة انا نفسى ابوسك عللى الخبر الحلو ده ...........الحمد لله ان شاء الله هيكون سبق اعلامى جديد لمنى
sarah
مشرف مميز لعام 2008
مشرف مميز لعام 2008
sarah

مُساهمةموضوع: رد: هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالإثنين يوليو 21, 2008 10:48 am

العفو يا خلود
naglaa

naglaa

العمر العمر : 47
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 15/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 22, 2008 3:18 am

أنا فعلا كنت قلقانة جدا وخصوصا بعد اعادة حلقة اليوم وأمس ومكنتش عارفة السبب لكن كلامك يا سارة هو اللى طمنى وخصوصا الخبر اللى قلتى ان أحمد المسلمانى قاله ربنا يطمنك 0
لكن فبه حاجة كنت عايزة أقولها ان مش كل لما منى تغيب لسبب مانعرفوش نصدق الاشاعات اللى بتقول ان منى ممكن تسيب دريم 0
يا جماعة منى نجحت قوى فى دريم وده مش علشان القناة لكن طبعا ده بمجهودها ومجهود فريق العمل اللى معاها لكن الأكيد ان نجاحها هيكبر أكتر ازا استمرت فى القناة دى وبنفس البرنامج ده0وعندكم أفضل مثال على كده الاعلامى الكبير عماد أديب وان شاء الله منى تكون أفضل منه0
http://www.tebasel.com

هو فيه إيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية