موقع الاعلامية مني الشاذلي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولmbc تطلب منى الشاذلي ؟؟ 0d344d436cf006

mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟

متيمة السندريلا منى
أية
آيات السيد
Eng.SHADY
adeeb
9 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
adeeb

adeeb

الدولــة الدولــة : mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟ 3
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 29/07/2007

mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟   mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟ I_icon_minitimeالأربعاء يناير 30, 2008 1:46 am

أولا اوعى تتخض من الأرقام اللي هتشوفها دلوقتي ، لكن يا ترى هل فعلا mbc عرضت على منى الشاذلي صفقة لاجتذابها للقناة ، هذا ما تقوله جريدة الخليج::

http://www.alkhaleej.ae/articles/show_article.cfm?val=468471
Eng.SHADY
مشرف مميز 2008
مشرف مميز 2008
Eng.SHADY

النوع النوع : ذكر
العمر العمر : 33
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 27/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟   mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟ I_icon_minitimeالأربعاء يناير 30, 2008 1:54 am

انا هتكل على الله وعليك وتشغلنى اي حاجه مع الناس ديه ان شاء الله اخد 70 جنيه في الحلقه انا موافق
https://monaelshazly.ahlamontada.net/index.htm
adeeb

adeeb

مُساهمةموضوع: رد: mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟   mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟ I_icon_minitimeالأربعاء يناير 30, 2008 2:24 am

أنا الصراحة عايز فلوس على المواضيع اللي بنزلها وممكن يا شادي تطلب من أيات مرتب ليا وليك احنا بنتعب برضه

لأ يا جنة أنا تعبني طبعا المرتبات لكن أنا عارفها من زمان ، وبعتبر ده مسالة عادية وشخصية من وجهة نظري ، وانت عارفة البرنامج بيجيب فلوس واعلانات أكيد لازم المرتبات تكون عالية .

هي ممكن منى تروح لأي قناة مش لازم يكون توك شو ، ممكن برنامج أسبوعي زي برنامج محمود سعد على mbc، على فكرة القنوات كلها عايزة تخطف من بعض المذيعين وأديكي شوفتي مي الشربيني راحت قناة الساعة وخيري رمضان ساب القاهرة اليوم وراح الساعة ، ومحمود سعد هيقدم يوم في قناة الحياة الجديدة وأحمد شوبير ،
adeeb

adeeb

مُساهمةموضوع: رد: mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟   mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟ I_icon_minitimeالأربعاء يناير 30, 2008 2:41 am

فاكره لما اتكلمت عن الموضوع ده مرة يقوللها مني الشربيني ومرة مي الشرقاوي

الست تغير اسمها أحسن يأما تسمعه للجماهير قولوا ورايا مي مي مي مي

طبعا بالذات منى ربنا يباركلها في الفلوس كتيرة أو صغيرة, واكيد هي وصلت للمكانة دي مش بالساهل ، كان كله وصل ليها بسهولة لو العملية سهلة
adeeb

adeeb

مُساهمةموضوع: رد: mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟   mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟ I_icon_minitimeالأربعاء يناير 30, 2008 3:13 am

هو ده الحل ، وطبعا ربنا يبارك لمنى الشاذلي
آيات السيد
مؤسس وإدارة الموقع
مؤسس وإدارة الموقع
آيات السيد

النوع النوع : انثى
العمر العمر : 30
الدولــة الدولــة : الشعب يحكم والظالم يحاكم
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 16/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟   mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟ I_icon_minitimeالأربعاء يناير 30, 2008 12:32 pm

adeeb كتب:
أنا الصراحة عايز فلوس على المواضيع اللي بنزلها وممكن يا شادي تطلب من أيات مرتب ليا وليك احنا بنتعب برضه

لأ يا جنة أنا تعبني طبعا المرتبات لكن أنا عارفها من زمان ، وبعتبر ده مسالة عادية وشخصية من وجهة نظري ، وانت عارفة البرنامج بيجيب فلوس واعلانات أكيد لازم المرتبات تكون عالية .

هي ممكن منى تروح لأي قناة مش لازم يكون توك شو ، ممكن برنامج أسبوعي زي برنامج محمود سعد على mbc، على فكرة القنوات كلها عايزة تخطف من بعض المذيعين وأديكي شوفتي مي الشربيني راحت قناة الساعة وخيري رمضان ساب القاهرة اليوم وراح الساعة ، ومحمود سعد هيقدم يوم في قناة الحياة الجديدة وأحمد شوبير ،

عايز مرتب ...طيب هات معاك ساعتها اتنين دكاترة بيعرفوا يخيطوا..واتنين يجبسوا...واوعه تنسي القطن والشاش

pirat pirat pirat pirat pirat

وطبعا مش هنسكوا في الحوافز

وبالنسبة للمقال ............دي خامس سابع مرة ينشوروا فيها ارقام لاجور المذيعات والمذيعين

اخر مرة اتقال مني بتاخذ 5 الاف دولار في الحلقة

وبصراحة يعني مااعتقدش انه يهم الناس تعرف هما بياخدوا كام..انا بعتبر الصخفي الي بينشره..

يعني مش قاصد غير اثارة فضول الناس فقط
http://elsandrala-elshazly.the-talk.net
أية
مشرف مميز 2008
مشرف مميز 2008
أية

العمر العمر : 39
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 25/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟   mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟ I_icon_minitimeالأربعاء يناير 30, 2008 12:40 pm

لا يا ايات مش بس فضول الناس دا علشان الضرائب
لكن على العموم ربنا يزيدهم ويطلعوا زكاة مالهم علشان المسلمين يعيشوا فى غنى وينسوا التدوير على الفلوس ويفكروا فى دينهم
https://monaelshazly.ahlamontada.net/profile.forum
أية
مشرف مميز 2008
مشرف مميز 2008
أية

العمر العمر : 39
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 25/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟   mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟ I_icon_minitimeالأربعاء يناير 30, 2008 12:41 pm

cheers
https://monaelshazly.ahlamontada.net/profile.forum
Eng.SHADY
مشرف مميز 2008
مشرف مميز 2008
Eng.SHADY

مُساهمةموضوع: رد: mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟   mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟ I_icon_minitimeالأربعاء يناير 30, 2008 3:50 pm

janh كتب:
ههههههههههههههههههههههههه
لأ هي الأرقام دي بجددددددددددددددددد؟

يعني مش تعبك حاجة في المقال يا أديب غير هل ال ام بي سي عرضت علي مني ولا لأ ؟

بس هي ال ام بس سي عندها برنامج توك شو عشان مني تروح هناك؟
ولا مثلا ناوين يعملوا؟
بس مش عارفة
لأ أظن

بس هارجع واسأل تاني؟
هي الأرقام دي بجددددددددددددددد؟

ممكن يا شادي نروح نقف ف البوفية معاهم يمكن ينولنا منهم جانب
اية رأيك؟

لا البوفيه هيبقي صعب عليا خليني انا في المونتاج كويس
Eng.SHADY
مشرف مميز 2008
مشرف مميز 2008
Eng.SHADY

مُساهمةموضوع: رد: mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟   mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟ I_icon_minitimeالأربعاء يناير 30, 2008 3:53 pm

adeeb كتب:

انت بتقول فيها دلوقتي فعلا والله في منتديات بتعين المشرفين بفلوس لو عاوز قولى وانا اعينك بس بيبقي الشغل عباره عن انك بدور على افلام جديده مثلا وتحملها وبعدين تحط عليها اسم الموقع اللى انت شغال فيه وبعدين تضغط مساحه الفيلم وترفعه على النت وتحطه في الموقع
متيمة السندريلا منى

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 19/07/2007

مُساهمةموضوع: رد: mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟   mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟ I_icon_minitimeالأربعاء يناير 30, 2008 10:07 pm

منى بتاخد 12 الف جنيه في الحلقة
وتامر22 الف جنيه عن الحلقة ؟؟؟؟؟؟؟؟
تيجي زاي دي
مش عارفة
انا اللي عارفاه انو منى تستاهل اكتر من كدة
بس بردو الارقام دي مش مضبوطة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
http://www.nancy-fanclub.com/vb/index.php
adeeb

adeeb

مُساهمةموضوع: رد: mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟   mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟ I_icon_minitimeالخميس يناير 31, 2008 2:22 am

هي فعلا موضوع المرتبات ده كل يوم بيقوله حاجة شكل لكن أنا قرأت في المصري اليوم من كاتب معروف ان منى بتاخد 120 الف ومحمود سعد 150 ومعتز بياخد 120 ألف وتامر أمين 60 ألف ، علشان كده موضوع المرتبات مش هو المشكلة أنا الموضوع ان منى عرضت عليها mbc الانتقال اليها لكنها رفضت ، أنا أعتقد ان منى ترى ان انتقاد أوضاع مصر من قناة غير مصرية فيه نوع من الاحراج ويضعها بين القيل والقال ، وهذا ما فعله وائل الابراشي عندما رفض الانتقال الى قناة الساعة مقابل مبلغ كبير لأن قناة الساعة تمويلها من رجل أعمال ليبي ،

فسيبكم من المرتبات ووقوللي ليه منى ترفض الانتقال ؟؟؟
آيات السيد
مؤسس وإدارة الموقع
مؤسس وإدارة الموقع
آيات السيد

مُساهمةموضوع: رد: mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟   mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟ I_icon_minitimeالخميس يناير 31, 2008 2:53 pm

اخر مرة قرات في المساء ..مني الشاذلي بتاخد 5 الاف جنية في الحلقة.!!!!!

بصراحة حتي لو بتاخذ جنية ..مايهمش حد وبصراحة عيب علي الصحفين دول

ايه الي بيكسبه يعني لما ينشر زميله في الاعلام بياخد كام..ايه الحقد ده
supervisor / Amir
مشرف قسم التعليق اليومي وبقسم النقاشات والصور
supervisor / Amir

العمر العمر : 63
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 14/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟   mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟ I_icon_minitimeالخميس يناير 31, 2008 9:50 pm

والله يا ايات لو الاعلاميه الكبيره مني الشاذلي بتاخد 5 مليون جنيه او دولار او يورو ...هي تستاهل اكتر من كده ...هما مالهم ...
امير
http://www.yahoo.com
sarah
مشرف مميز لعام 2008
مشرف مميز لعام 2008
sarah

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 20/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟   mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟ I_icon_minitimeالأحد فبراير 03, 2008 4:46 pm

شوفوا يا جماعة كل دة فشر في فشر هي طبعا تستاهل مال الدنيا كلة بس برضة كل دة فشر في فشر لان كل جورنال بيقول رقم بعيد عن التاني خالص انا مرة قريت انها بتاخذ 40 الف في الشهر و مرة 27 الف في الشهر ومرة 150 الف في الشهر طبعا من الارقام دي نستنتج ان كلها فشر في فشر و اسالوني انا علي الجرايد كلهم بيفشروا وبس وعلي فكرة انا عندي واحدوة اعرفها معدة برنامج فب قناة المحور وقريت ان مذيع البرنامج دة وهو برنامج اسبوعي بياخذ 8 الاف جنية في الحلقة ولما سالتها قالتلي دة فشر والراجل بياخذ 5 الاف جنية في الشهر دة غير ان مني لما قالوا انها بتاخذ 27 الف في الشهر رد واحد بيشتغل معاها في البرنامج واظن انة مساعد المخرج وقال انة غلط وانها بتاخذ اقفل من كدة والكلام دة كان في موضوع علي ايجي فيلم اما حكاية 12 الف في الحلقة والهبل دة كل دة فشر وانا تقريبا متاكدة من دة اما انها تروح الام بي سي دي استحالة لانها قناة غير مصرية ومني مصرية حتي النخاع والاهم انا لا تجري وراء الفلوس وبردو فاكرين اشاعة البيت بيتك اللي كانت في شهر اربعة 2006 و قالوا مني هتروح البيت بيتك وهيديها فلوش مالهاش حصر وطلع الكلام فشر في فشر و هي نفسها كذبت الاشاعة دي اما بقي اللي يدل علي كذب الارقام ازاي يعني محمود سعد وتامر امين ياخذوا في الحلقة تلاتين و22 الف جنية ومني تاخذ 12 بالرغم ان برنامج مني هو الاكثر مشاهدة والاكثر اعلانات يبقي دة اية غير انة فشر واحد صحفي فاضي و بيالف و بس
عارفين الاحسن اية اننا لا نتكلم في المواضيع دي عشان لا نعطيها اهمية
sarah
مشرف مميز لعام 2008
مشرف مميز لعام 2008
sarah

مُساهمةموضوع: رد: mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟   mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟ I_icon_minitimeالإثنين فبراير 04, 2008 11:03 am

وعلي فكرة الموضوع دة اشاعات واسلوب رخيص من الاشاعات لية بقي عشان يخلوا الناس تحس ان مني دي مش حاسة بيهم ولا حاجة وانها بتنافق علي سبيل انها مش حاسة بالغلابة ولا بالغلا ولا بان الاسعار غليت ما هي بقي مش فارق معاها واحدة بتاخذ 150 الف في شهر هيفرق معاها يعني ان اللحمة غليت او ان الاسعار غليت طبعا لا فلما تيجي تتكلم وتقول الاسعار غليت يبفي هي بتنافق و بتضحك علي الناس ودة طبعا اللي البعض بيقولوة علي النت والمنتديات كتير و كان في بردو عضو دخل هنا علي المنتدي دة وقال الكلام دة وقالة بردو في مكان تاني لية علاقة بالعاشرة مساء ومعناة ان مني بتستغل الام الناس عشان تكسب الالوف المالفة في شهر و لكن في الحقيقي انها لا تحصل علي المبلغ دة كلة فالصحفين اصلا هدفهم معروف هو ان الناس تكرة مني و انها تقلل شعبية مني عند البسطاء خاصة ان في ناس كتير بسطاء بيتابعوها
sarah
مشرف مميز لعام 2008
مشرف مميز لعام 2008
sarah

مُساهمةموضوع: رد: mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟   mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟ I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 05, 2008 10:28 pm

طبعا يا جنة هو دة هدفهم الرخيص و الدليل علي ذلك ذلك العضو اللي اتكلم وقال ان البرامج دي كلها اوهام وان مني مش حاسة بالناس من الاصل و بتستغل الامهم عشان تتاجر بيها و تكسب فلوس
آيات السيد
مؤسس وإدارة الموقع
مؤسس وإدارة الموقع
آيات السيد

مُساهمةموضوع: رد: mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟   mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟ I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 06, 2008 12:29 am

بصراحة انا معاكي في الملحوظة دي يا سارة..وحتي لو هي الارقام دي صحيحة

عيب اساسا ان الصحفي ينشورها لانه اعلامي وبينشر دخل زميله الاعلامي

والزرق ده من عند ربنا..حتي لو ربع جنية
sarah
مشرف مميز لعام 2008
مشرف مميز لعام 2008
sarah

مُساهمةموضوع: رد: mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟   mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟ I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 06, 2008 10:58 am

الضبط كدة يا ايات بس انا متاكدة ان الارقام دي مش صحيحة بدليل تضاربها الكبير مع بعضها و الهدف منها هو تقليل شعبية الاعلامية مني الشاذلي
adeeb

adeeb

مُساهمةموضوع: رد: mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟   mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟ I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 06, 2008 8:32 pm

مفيش خلاف ان منى بتتقاضى مرتب كويس ، مش معقول يعني بتاخد 150 جنيه في الشهر زي المدرسين ولا 200 جنية زي الاطباء ، يعني هي بتتقاضى مرتب كويس وخلاص بغض النظر عن كام ده مش شغلنا ، وده عادي البرنامج ناجح وليه نسبة مشاهدة عالية بيجيب اعلانات كثيرة ، فمش معقول صاحبة الفضل في نجاحه متاخدش حقها ..

وانت عارفين القنوات كلها بتتصارع وعاوزه تستقطب مذيعين ناجحين ليها mbc حدثت معركة لأخذ محمود سعد من دريم من قبل أيام رئاسة هالة سرحان لدريم وفعلا mbc نجحت في ضم محمود سعد ليها ، وهي دلوقتي تسعى لاخذ منى الشاذلي علشان محمود سعد على وشك ترك القناة والانضمام لقناة الحياة الجديدة بجانب عمله في البيت بيتك ، لكن السؤال هل ترضخ منى الشاذلي لاغراءاتهم المالية ؟ ماعتقدش
sarah
مشرف مميز لعام 2008
مشرف مميز لعام 2008
sarah

مُساهمةموضوع: رد: mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟   mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟ I_icon_minitimeالخميس فبراير 07, 2008 4:29 pm

انا لا كمان لا اعتقد بل متاكدة انها مش هتسيب دريم عشان مني تبحث عن التاريخ مش علي الفلوس التاريخ هو العاشرة مساء
supervisor / Amir
supervisor / Amir

العمر العمر : 63
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 14/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟   mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟ I_icon_minitimeالخميس فبراير 07, 2008 7:36 pm

انا متفق معاكي يا ساره .. فعلا الملكه مني الشاذلي مش من الناس اللي الفلوس تتحكم في تصرفاتها ... مش ممكن ابدا ...

امير
salma

salma

العمر العمر : 36
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 04/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟   mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟ I_icon_minitimeالخميس فبراير 07, 2008 10:24 pm

انا متفقة مع سارة وقريت نفس الكلام ومن نفس المصادر يا جماعة لا تصدقوا كلام الجرايد كلة فشر في فشر
salma

salma

العمر العمر : 36
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 04/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟   mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟ I_icon_minitimeالخميس فبراير 07, 2008 10:25 pm

صح دة اسلوب رخيص في الاشاعات و مني لا يمكن تجري ورا الفلوس ولو كان كدة ما كانت راحت البيت بيتك
alexandro_egypt

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 09/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟   mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟ I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 20, 2008 1:13 pm

[b]لا يا منى. اوعى تروحى اي قناة عربية.. انتى اللى جمعتينا قدام قنوات مصر.. وانتى اللى بتنقلى نبض الشارع المصرى.. ولازم الكلام ده يكون من خلال قناة مصرية. يا جماعة.منى الشاذلى ارق وانبل انسانة. هى اللى رجعتنا نتفرج ع القنوات المصرية. وانا بعتبرها احسن واشرف اعلامية فى الوطن العربى كله. بعيدة عن المزايدات. محترمة لابعد حد. ثقافة بلا حدود. سندريلا الاعلام العربى .. بنت النيل الاصيلة.

mbc تطلب منى الشاذلي ؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» في قضية سوزان تميم .. المحكمه تستشهد و تطلب حلقة مني الشاذلي مع رؤساء تحرير الصحف و المجلات .. عن جريدة المصري اليوم الجمعه 9 يناير 2009 ..
» أحب مني الشاذلي .. أقصد أقول إنني أحب برنامجي العاشرة مساءً وليس مني الشاذلي.. يبتسم ويقول "بلاش بحب مني الشاذلي دي علشان المدام مترفعش قضية خليني عايش
» مني الشاذلي تحضر حفل زفاف ندى إبنة الكابتن محمود الخطيب .... صور لمني الشاذلي من الحفله .. رائعه ...
» في نطاق التغطية المقروءة لحوار بوش مع مني الشاذلي..مني الشاذلي و بوش.. الرجل المثالي جداً ...
» منى الشاذلي.. محامي الشيطان .. مثال للمذيعة المحتشمة .. اقرا ما كتب اليوم في صحيفة الشبيبه عن مني الشاذلي ....