موقع الاعلامية مني الشاذلي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولمنى الشاذلي من الأشراف 0d344d436cf006

منى الشاذلي من الأشراف

sarah
عاشق منى الشاذلي
d.m.d
mourad higazy
supervisor / Amir
آيات السيد
adeeb
Eng.SHADY
متيمة السندريلا منى
13 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
متيمة السندريلا منى

النوع النوع : انثى
العمر العمر : 33
الدولــة الدولــة : منى الشاذلي من الأشراف 3
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 19/07/2007

منى الشاذلي من الأشراف Empty
مُساهمةموضوع: منى الشاذلي من الأشراف   منى الشاذلي من الأشراف I_icon_minitimeالأربعاء يناير 30, 2008 10:50 pm

مساء الخير اولا lol!
وانا قاعدة على النت لقيت تعريف كدة لحياة منى الشاذلي
في موسوعة ويكيبيديا
ودي من اشهر الموسوعات في العالم
شوفو هما كتبوا ايه
منى الشاذلي هي مذيعة و مقدمة برامج مصرية تقدم برنامجا شهيرا هو العاشرة مساءً على قناة دريم المملوكة لرجل الأعمال المصرى الشهير أحمد بهجت.

درست العلوم السياسية في الجامعة الأميركية بالقاهرة, وفي بداية حياتها الإعلامية ألتحقت بالعمل في تليفزيون الART حيث قدمت العديد من البرامج السينمائية من اهمها برنامج «القضية لم تحسم بعد» وبرنامج «لا أرى لا اسمع لا اتكلم» وبرنامج لا تذهب هذا المساء[1]

تتميز منى الشاذلي بالتلقائية والحضور والتحضير الجيد للحلقة كما أنها لماحة وذكية وتلتزم بأدب الحوار إلى أقصى درجة وتتعرض دائما لمواضيع ساخنة تهم رجل الشارع العادي.
طبعا دا كل عارفينو
بس شوفو هما كاتبين ايه كمان
lol! منى الشاذلى من الاشراف اى انها شريفه نسبها يعود إلى آل-البيت وقد لوحظ ذلك في لقائها في حلقه من حلقات العاشره مساء مع الامير الحسن بن طلال ولى عهد الأردن السابق اذ ناداها بأبنه العم وقال لها على حد علمى فأنت من الاشراف
ايه ٍايكم lol!
http://www.nancy-fanclub.com/vb/index.php
Eng.SHADY
مشرف مميز 2008
مشرف مميز 2008
Eng.SHADY

النوع النوع : ذكر
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 27/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: منى الشاذلي من الأشراف   منى الشاذلي من الأشراف I_icon_minitimeالخميس يناير 31, 2008 1:10 am

مظنش
https://monaelshazly.ahlamontada.net/index.htm
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: منى الشاذلي من الأشراف   منى الشاذلي من الأشراف I_icon_minitimeالخميس يناير 31, 2008 1:31 am

شكرا يا متيمة

في انتظار التاكيد او النفي
adeeb

adeeb

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 29/07/2007

مُساهمةموضوع: رد: منى الشاذلي من الأشراف   منى الشاذلي من الأشراف I_icon_minitimeالخميس يناير 31, 2008 2:28 am

مش عارف والله لكن هي لمحت قبل كده في حلقة فاروق شوشه عندما سألته عن تاريخ أسماء الاشخاص فقلتله مثلا تاريخ اسم الشاذلي ومعناه ، وقالت هو معروف ان أصله الشاذلي والطرق الصوفية فيمكن منى من سلالة شيخ الطريقة الحامدية الشاذلية ، وعلشان كده قاللها يا ابنة العم يعني من أولياء الله الصالحين ،

بس على فكرة النسب عمره ما يعطي شرفا لصاحبه لأن هناك من أقارب النبي كانوا مشركين الأب والعم مثلا
آيات السيد
مؤسس وإدارة الموقع
مؤسس وإدارة الموقع
آيات السيد

العمر العمر : 30
الدولــة الدولــة : الشعب يحكم والظالم يحاكم
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 16/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: منى الشاذلي من الأشراف   منى الشاذلي من الأشراف I_icon_minitimeالخميس يناير 31, 2008 2:50 pm

ماحدش يسالني ...لاني ماعنديش فكرة Embarassed
http://elsandrala-elshazly.the-talk.net
supervisor / Amir
مشرف قسم التعليق اليومي وبقسم النقاشات والصور
مشرف قسم التعليق اليومي وبقسم النقاشات والصور
supervisor / Amir

العمر العمر : 63
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 14/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: منى الشاذلي من الأشراف   منى الشاذلي من الأشراف I_icon_minitimeالخميس يناير 31, 2008 9:53 pm

انا برضه يا ايات مش متاكد ..

امير
http://www.yahoo.com
mourad higazy
عضو صاعد
عضو صاعد
mourad higazy

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 24/07/2007

مُساهمةموضوع: رد: منى الشاذلي من الأشراف   منى الشاذلي من الأشراف I_icon_minitimeالخميس يناير 31, 2008 10:33 pm

بلاش كلام مش مظبوط اشراف اية

ممكن تكون مجاملة ليها

يعنى اى واحد من عائلة الشاذلى يبقى من الاشراف

----------------------------------------------------- والسلام عليكم
d.m.d

d.m.d

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 07/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: منى الشاذلي من الأشراف   منى الشاذلي من الأشراف I_icon_minitimeالسبت فبراير 02, 2008 1:54 am

جميل الموضوع ولكنه يبقى افضل لو مرفق بدليل
او مصدر ليه
اقصد
اللينك بتاع ويكيبيديا على الاقل
علشان تبقى المسئوليه ملقأه على المصدر مش ناقل الخبر
متيمة السندريلا منى

مُساهمةموضوع: رد: منى الشاذلي من الأشراف   منى الشاذلي من الأشراف I_icon_minitimeالسبت فبراير 02, 2008 8:26 pm

احنا تحت امرك يا d.m.d
وهو دا هو اللينك
http://ar.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D9%86%D9%89_%D8%A7%D9%84%D8%B4%D8%A7%D8%B0%D9%84%D9%8A
d.m.d

d.m.d

مُساهمةموضوع: رد: منى الشاذلي من الأشراف   منى الشاذلي من الأشراف I_icon_minitimeالأحد فبراير 03, 2008 1:41 am

تمام يا متيمه السندريلا
انا كده واثق ان المعلومه صح
طالما ذكرت فى ويكيبيديا
عاشق منى الشاذلي

عاشق منى الشاذلي

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 02/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: منى الشاذلي من الأشراف   منى الشاذلي من الأشراف I_icon_minitimeالأحد فبراير 03, 2008 12:44 pm

برافو عليك يا janh

اللي قولتيه صحيح فيما يتعلق بالمعلومات التي مصدرها موقع ويكبيديا

المعلومات في معظمها غير مؤكدة وغير خاضعة للدراسة والتحقيق
sarah
مشرف مميز لعام 2008
مشرف مميز لعام 2008
sarah

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 20/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: منى الشاذلي من الأشراف   منى الشاذلي من الأشراف I_icon_minitimeالأحد فبراير 03, 2008 4:26 pm

شوفوا يا جماعة انا ماعرفش بس انا اعرف انها من اسرة عادية جدا اللة واعلم يعني من اسرة متوسطة وانا ارجوكم للمرة المليون انكم لا تستخدموا ويكيبديا دة خالص في اي معلومة ولا نضع اي معلومة من الموقع دة هنا لية لانة غير موثوق منها واغلب المعلومات االللي علية بتكون غلط ودة لسبب بسيط اني اللي بيكت المعلومات شخص عاي اي واحد يدخل ويحب يكتب حاجة بيكتب سواء عارف مش عارف بيكتب دارس مش دارس بيكتب اي واحد بيكتب وهو لا يمتلك اي معلومة اكيدة ولنا جربت الموضوع دة مليون مرة قبل كدة لاني بعمل ابحاث كتير في الجامعة وبكون جايبة المعلومة من علي ويكيبديا وتطلع غلط والدكتور ينقصني و ياما نقصت درجات بسبب ويكيبديا دة ومعلوماتة الغلط والكاترة حذرونا مليون مرة اننا ماناخذش معلومات من علية لان معظمها بيكون غير دقيق وغلط لان اللي بيكتب شخص عادي لا يملك اي معلومات دقيقة ولا ادوات البحث يعني انا ممكن احط اي معلومة تعجبني صح بقي غلط مش مهم
sarah
مشرف مميز لعام 2008
مشرف مميز لعام 2008
sarah

مُساهمةموضوع: رد: منى الشاذلي من الأشراف   منى الشاذلي من الأشراف I_icon_minitimeالأحد فبراير 03, 2008 4:33 pm

اللة ينور يا جنة وعشان اثبت كلامي وكلامك ان اول القصيدة كفر المعلومات اللي عن مني الشاذلي معظمها غلط لية لان مني الشاذلي لم تدرس العلوم السياسية في الجامعة الامريكية كتخصص رئيسي بل درستة كتخصص فرعي لكن اللي درستة كتخصص رئيسي هو الصحافة بكلية الاعلام اذن المعلومة ناقصة وتعتبر غلط و بعدين اللي بيقول معلومة الاشراف هو عرف منين اية مصدرة او دليلة المفروض كان يقول علية او يضعة ولا اي واحد يالف حاجة ويروح كاتبها انا راثيي انة بليز ياريت مانجبش اي حاجة ونحطها في النتدي هنا غير اذا كانت موثوق من صحتها ومؤكدة بنسبة 100% غير كدة يبقي لا لان ممكن نبقي السبب في معلومات غلط وسوء فهم عند ناس كتير ممن يدخلون علي المنتدي هنا ونكون سبب في اشاعات سواء حلوة او غيرها
انا طبعا بشرك يا متيمة وبشكر مجهودك لانك نفسك كنتي تفيدينا بمعلومة حلوة بس ويكيبديا دة مصدر غير موثوق فية تمتاما
d.m.d

d.m.d

مُساهمةموضوع: رد: منى الشاذلي من الأشراف   منى الشاذلي من الأشراف I_icon_minitimeالأحد فبراير 03, 2008 4:45 pm

شكرا ليكم يا جنه وساره على التوضيح ده
انا كنت شوفت فى الويكيبيديا عن اكتر من موضوع
ولاقيت ان مراجع ومصادر معلوماتهم كتب موثوق منها
جزاكم الله خيرا على التوضيح ان الويكيبيديا ممكن اضافه معلومات ليها
من غير دليل
شكرا ليكم
متيمة السندريلا منى

مُساهمةموضوع: رد: منى الشاذلي من الأشراف   منى الشاذلي من الأشراف I_icon_minitimeالأحد فبراير 03, 2008 8:30 pm

انا ماكنتش اعرف
بس انا ديما باخد ابحات منو عشان الدراسة
وبتطلع صحيحة
عشان كدة حطيت الموضوع دا
وعشان اللي قلتيه يا سارة
ممكن تكون نبسة اصحية الخبر 50 في المية
بس على العموم انا اسفة ماكنتش عارفة Rolling Eyes
بس على العموم انا حتاكد بنفسي لما اجي مصر
واقابل منة Laughing
ههههههههههههههههههه بهزر طبعا lol! lol!
sarah
مشرف مميز لعام 2008
مشرف مميز لعام 2008
sarah

مُساهمةموضوع: رد: منى الشاذلي من الأشراف   منى الشاذلي من الأشراف I_icon_minitimeالإثنين فبراير 04, 2008 10:13 am

ولا يهمك يا متيمة عادي في ناس بتاخذ منة بس بالذات في موضوع المعلومات العامة بيكون الموضوع نسبة الخطا فية كبير و الدليل المعلومات اللي عن مني الشاذلي نفسها مني لم تدرس علوم سياسية كتخصص رئيسي بل فرعي و الرئيسي هو الصحافة مما يدل علي ان الشخص اللي كتب لم يكن عندة ابسط المعلومات اللي معروفة للناس كلها اظن معظم الناس تعرف هذة المعلومة يعني لو كان تعب نفسة وبحث عن المعلومة دي كان اتاكد وكتب معلومة صح لكن اصلا اللي كتب لم يتعب نفسة و يبحث عن المعلومة ويتعب نفسة فراح كتب وبس او ممكن اصلا يكون استنتاج فمعلومة الاشراف ممكن تكون من استنتاج الشخص اللي كتب
ويارب يوعدك وتشوفي مني ويوعدني معاكي يا رب و يوعد جميع الاعضاء
salma

salma

العمر العمر : 36
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 04/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: منى الشاذلي من الأشراف   منى الشاذلي من الأشراف I_icon_minitimeالخميس فبراير 07, 2008 10:26 pm

sarah كتب:
بالذات في موضوع المعلومات العامة بيكون الموضوع نسبة الخطا فية كبير و الدليل المعلومات اللي عن مني الشاذلي نفسها مني لم تدرس علوم سياسية كتخصص رئيسي بل فرعي و الرئيسي هو الصحافة مما يدل علي ان الشخص اللي كتب لم يكن عندة ابسط المعلومات اللي معروفة للناس كلها اظن معظم الناس تعرف هذة المعلومة يعني لو كان تعب نفسة وبحث عن المعلومة دي كان اتاكد وكتب معلومة صح لكن اصلا اللي كتب لم يتعب نفسة و يبحث عن المعلومة ويتعب نفسة فراح كتب وبس او ممكن اصلا يكون استنتاج فمعلومة الاشراف ممكن تكون من استنتاج الشخص اللي كتب

اللة ينور يا سارة
salma

salma

مُساهمةموضوع: رد: منى الشاذلي من الأشراف   منى الشاذلي من الأشراف I_icon_minitimeالخميس فبراير 07, 2008 10:28 pm

شوفوا يا جماعة انا ماعرفش بس انا اعرف انها من اسرة عادية جدا اللة واعلم يعني من اسرة متوسطة وانا ارجوكم للمرة المليون انكم لا تستخدموا ويكيبديا دة خالص في اي معلومة ولا نضع اي معلومة من الموقع دة هنا لية لانة غير موثوق منها واغلب المعلومات االللي علية بتكون غلط ودة لسبب بسيط اني اللي بيكت المعلومات شخص عاي اي واحد يدخل ويحب يكتب حاجة بيكتب سواء عارف مش عارف بيكتب دارس مش دارس بيكتب اي واحد بيكتب وهو لا يمتلك اي معلومة اكيدة ولنا جربت الموضوع دة مليون مرة قبل كدة لاني بعمل ابحاث كتير في الجامعة وبكون جايبة المعلومة من علي ويكيبديا وتطلع غلط والدكتور ينقصني و ياما نقصت درجات بسبب ويكيبديا دة ومعلوماتة الغلط والكاترة حذرونا مليون مرة اننا ماناخذش معلومات من علية لان معظمها بيكون غير دقيق وغلط لان اللي بيكتب شخص عادي لا يملك اي معلومات دقيقة ولا ادوات البحث يعني انا ممكن احط اي معلومة تعجبني
اللة ينور كمان مرة يا سارة ويكيبديا دة مصيبة ياما اخذنا منة معلومات وطلعت غلط
salma

salma

مُساهمةموضوع: رد: منى الشاذلي من الأشراف   منى الشاذلي من الأشراف I_icon_minitimeالخميس فبراير 07, 2008 10:34 pm

ومني فعلا من اسرة متوسطة وعادية ودي معلومة اكيدة يا جماعة
آيات السيد
مؤسس وإدارة الموقع
مؤسس وإدارة الموقع
آيات السيد

العمر العمر : 30
الدولــة الدولــة : الشعب يحكم والظالم يحاكم
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 16/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: منى الشاذلي من الأشراف   منى الشاذلي من الأشراف I_icon_minitimeالجمعة فبراير 08, 2008 2:06 am

صح يا سارة
http://elsandrala-elshazly.the-talk.net
alexandro_egypt

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 09/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: منى الشاذلي من الأشراف   منى الشاذلي من الأشراف I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 20, 2008 1:06 pm

ايا كان من الاشراف او مش منهم..منى الشاذلى ارق وانبل انسانة. هى اللى رجعتنا نتفرج ع القنوات المصرية. وانا بعتبرها احسن واشرف اعلامية فى الوطن العربى كله. بعيدة عن المزايدات. محترمة لابعد حد. ثقافة بلا حدود. سندريلا الاعلام العربى .. بنت النيل الاصيلة
متيمة السندريلا منى

مُساهمةموضوع: رد: منى الشاذلي من الأشراف   منى الشاذلي من الأشراف I_icon_minitimeالخميس فبراير 21, 2008 12:02 am

alexandro_egypt كتب:
ايا كان من الاشراف او مش منهم..منى الشاذلى ارق وانبل انسانة. هى اللى رجعتنا نتفرج ع القنوات المصرية. وانا بعتبرها احسن واشرف اعلامية فى الوطن العربى كله. بعيدة عن المزايدات. محترمة لابعد حد. ثقافة بلا حدود. سندريلا الاعلام العربى .. بنت النيل الاصيلة
والله كلامك صح 100/100
sarah
مشرف مميز لعام 2008
مشرف مميز لعام 2008
sarah

مُساهمةموضوع: رد: منى الشاذلي من الأشراف   منى الشاذلي من الأشراف I_icon_minitimeالخميس فبراير 21, 2008 10:26 am

كلامة مضبوط مائة في المائة
sarah
مشرف مميز لعام 2008
مشرف مميز لعام 2008
sarah

مُساهمةموضوع: رد: منى الشاذلي من الأشراف   منى الشاذلي من الأشراف I_icon_minitimeالجمعة مارس 21, 2008 8:47 am

علي فكرة يا جناعة انا كنت ماشية في الشارع من يومين لقيت دكتور اسمة احمد الشاذلي
وفي ميكانيكي ساعات بنصلح عندة العربيات اسمة الشاذلي بردو وحاطط يافطة كبيرة علي المحل كاتب عليها الشاذلي

وفي كمال الشاذلي
الاسماء لا يمكن انها تدل علي اصل صاحبها المنطق دة صعب اوووووووووووووووووي
انا بس حبيت اقول المعلومة دي لما شفت الدكتور و الميكانيكي ردا علي اديب عشان هو علق علي موضوع الاسم
تيوليب

تيوليب

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 22/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: منى الشاذلي من الأشراف   منى الشاذلي من الأشراف I_icon_minitimeالجمعة مارس 21, 2008 1:42 pm

انا اعرف ناس كتييييييييييييييييير اسمهم الشاذلى ومش اشراف ويا جماعة الاشراف دول ناس عاديين جدا مش لازم يكونوا اغنيا انا الحمد لله منهم واسرتى متوسطة
http://www.google.com

منى الشاذلي من الأشراف
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» أحب مني الشاذلي .. أقصد أقول إنني أحب برنامجي العاشرة مساءً وليس مني الشاذلي.. يبتسم ويقول "بلاش بحب مني الشاذلي دي علشان المدام مترفعش قضية خليني عايش
» منى الشاذلي.. محامي الشيطان .. مثال للمذيعة المحتشمة .. اقرا ما كتب اليوم في صحيفة الشبيبه عن مني الشاذلي ....
» في نطاق التغطية المقروءة لحوار بوش مع مني الشاذلي..مني الشاذلي و بوش.. الرجل المثالي جداً ...
» هجوم اخر اليوم في جريدة القدس العربي علي مني الشاذلي من نفس الكاتب الحقير .. المذيعة الاستنكافية مني الشاذلي ..
» منى الشاذلي الاعلامية 00التي تفوقت على منى الشاذلي الانسان