موقع الاعلامية مني الشاذلي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولالمصرى فى الخارج  0d344d436cf006

المصرى فى الخارج

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mahmad

النوع النوع : ذكر
العمر العمر : 40
الدولــة الدولــة : المصرى فى الخارج  3
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 07/01/2011

المصرى فى الخارج  Empty
مُساهمةموضوع: المصرى فى الخارج    المصرى فى الخارج  I_icon_minitimeالسبت يناير 08, 2011 12:30 am

[center]موضع هام جدا لكل مصرى مسئول[/center]
انا شاب مصرى سنى 26 مش هقدر اقول اسمى عشان متئذيش من جهة العمل الى انا شغال فيها عشان مطولش فى الكلام
انا كونت بمصر بدور على عمل فى مصر وطبعا مفيش شوفت اعلان معلق على القوه العامله بالبلاد الى انا اقيم فيها مكتوب عليه مطلوب شباب للعمل بالاردن قولت كويس روحت اشوف كلام جميل من الموظف الى داخل القوه العامله العمل كا التالى الشركة الاردنيه الحديثه للزيوت والمحروقات يعنى مجموعة محطات بنزين لصاحبها المهندس زياد المناصير المقيم بروسيا المهم اتفقنا ان الراتب 150 دينار اردنى على فترة عمل 8 ساعات و 50 دينار على اضافى 4 سعات ومفيش اى حاجه هتتخصم عليك غير 5 دينار ضمان اجتماعى طبعا السكن على حساب الشركه وتصريح العمل على حساب الشركه والعقد لمدة سنه حلو الكلام اوك طبعا فرصه مفيش بعد كدا المهم سفرنا روحنا الشركه الكلام اتغير 100*100 هندفع ضمان 8.25 دينار اردنى وكمان تمن التصريح يتخصم 10 دينار من كل شهر غصب عنك ولو مش عجبك اضرب راس فى اكبر حيط الاسود من كدا ان احنا فى البلاد دى اتهنا والكرامه مفيش عشان انا مصرى انا وزميلى الى سفرت معايه وملكش حق فى اى حاجه والجواز ات محجوزه متقدرش تاخد الجواز غير لما تقدى سنتين فى الشركه يعنى تعمل تصريح تانى على الشركه غصب عنك وعن صفارتك عاوز تروح الصفاره روح شوف السفير بتاعك هيعملك ايه ولا حاجه عشان احنا مظبطين كل الناس الى انتا هتفكر تروح عليهم انا مش عارف اتكلم واحكى كدا انا عاوز اتكلم اكتر من كدا بس مش عارف اعبر عن الى مصر بتعملو فينا فى الشبا ب الى القوه العامله بتسفرهم على شركات نظافه اقسم بالله العظيم انا فى كلام كتير مش على الشركه الى انا فيها وبس على كل الشركات الى بتبعت تاخد عبيد من مصر على العموم ده رقم تليفونى فى الاردن 0797656825
وده اميل الياهو تبعى عشان مش عارف اتكلم kemoo_100100@yahoo.com
ارجو النظر والرد
supervisor / Amir
مشرف قسم التعليق اليومي وبقسم النقاشات والصور
مشرف قسم التعليق اليومي وبقسم النقاشات والصور
supervisor / Amir

النوع النوع : ذكر
العمر العمر : 64
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 14/12/2007

المصرى فى الخارج  Empty
مُساهمةموضوع: رد: المصرى فى الخارج    المصرى فى الخارج  I_icon_minitimeالسبت يناير 08, 2011 7:12 pm

شئ محزن جدااااا ..

ارقام تليفونات العاشرة مساء وكيفية الاتصال بهم بجميع الوسائل :

https://monaelshazly.ahlamontada.net/t3460-topic
http://www.yahoo.com
آيات السيد
مؤسس وإدارة الموقع
مؤسس وإدارة الموقع
آيات السيد

النوع النوع : انثى
العمر العمر : 30
الدولــة الدولــة : الشعب يحكم والظالم يحاكم
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 16/06/2007

المصرى فى الخارج  Empty
مُساهمةموضوع: رد: المصرى فى الخارج    المصرى فى الخارج  I_icon_minitimeالسبت يناير 08, 2011 7:29 pm

ارجو تغيير لفظ المصري عبد العرب

المصري ليس عبداُ لاحد

وكلنا عباد لله

http://elsandrala-elshazly.the-talk.net

المصرى فى الخارج
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ماذا نستطيع ان نقدم لمصر ونحن فى الخارج
» موقف أبناؤنا فى الخارج (الثانوية العامة السعودية) وبالتحديد فى منطقة حائل
» الجيش المصرى
» ثورةالشعب المصرى