موقع الاعلامية مني الشاذلي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولالحكووووووومة تتخلى عن الأهلي 0d344d436cf006

الحكووووووومة تتخلى عن الأهلي

كاتب الموضوعرسالة
محمود فرج
عضو نشيط
عضو نشيط

النوع النوع : ذكر
العمر العمر : 56
الدولــة الدولــة : الحكووووووومة تتخلى عن الأهلي 3
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 16/02/2011

الحكووووووومة تتخلى عن الأهلي Empty
مُساهمةموضوع: الحكووووووومة تتخلى عن الأهلي   الحكووووووومة تتخلى عن الأهلي I_icon_minitimeالإثنين فبراير 17, 2014 3:08 pm

اللي فاهم إن الإهلي بينهار يبقى غلطان ... كل اللي حاصل إن الحكومة بتقرص ودن التراس أهلاوي اللي قارفهم و بيلعب ضدهم مع الإخوان عشان كدة قفلوا الحنفية اللي كانت بتخر الملايين على الأهلى و آخرهم 140 مليون حق رعاية برشلونة ( آسف الأهلي ) من وكالة حسن حمدي ( أقصد الأهرام للإعلان ) و هي برده مش الوكالة دي تبع الدولة و لا تبع الأهلي و حسن حمدي اللي بيحكم مصر أقصد كان بيحكم مصر و عزلوه مؤقتاً فأصبح مش عارف يرمم الفريق بلعيبه عليها الإيمه لحد ما تتفتح الحنفيه... و لحد ما تتفتح الحنفية مفيش حد يقولي أرضنا المحتلة في الجزيرة اللي كان اسمها جبلاية القرود أخبارها أيه هل خرج منها الإحتلال الأهلاوي و لا لسه مبلطج فيها؟... مش الأرض دي تابعة لمحافظة القاهرة و الدولة بتخسر مئات الملايين سنوياً بسبب احتلالها و لو رجعت للمحافظة ممكن تعملها نادي إجتماعي على الأقل واشتراكاتها تدخل للمحافظة اللي المفروض تصرف منها على خدمات المواطنين الغلابة اللي هما أنا... و لا تبيعها لمستثمرين بمليارات يمكن نقدر نصلح بيها المستشفيات للغلابة اللي هما أنا أو نرمم التعليم للغلابة اللي هما أنا و انتو.
يا بلد كلها حمرا.

الحكووووووومة تتخلى عن الأهلي
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» (( عادات سئية في مكان العمل يجب أن تتخلى عنها‎ ))
» من يقبض على درع الدوري ، ومن يعتلي عرش الزمالك ؟
» جمهور الأهلي ... من المسؤول؟
» لماذا جمهور الأهلي؟
» النادي الأهلي...وبور سعيد