موقع الاعلامية مني الشاذلي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولفكرة جديدة بسؤال جميل.... ماهو اكثر ماتحبه ومالاتحبه بمنى الشاذلى؟؟ارجو المساهمة بالردود 0d344d436cf006

فكرة جديدة بسؤال جميل.... ماهو اكثر ماتحبه ومالاتحبه بمنى الشاذلى؟؟ارجو المساهمة بالردود

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
رمز القضاء العادل
عضو صاعد
عضو صاعد
رمز القضاء العادل

النوع النوع : ذكر
العمر العمر : 33
الدولــة الدولــة : متى تعودى يامصر
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 04/07/2009

فكرة جديدة بسؤال جميل.... ماهو اكثر ماتحبه ومالاتحبه بمنى الشاذلى؟؟ارجو المساهمة بالردود Empty
مُساهمةموضوع: فكرة جديدة بسؤال جميل.... ماهو اكثر ماتحبه ومالاتحبه بمنى الشاذلى؟؟ارجو المساهمة بالردود   فكرة جديدة بسؤال جميل.... ماهو اكثر ماتحبه ومالاتحبه بمنى الشاذلى؟؟ارجو المساهمة بالردود I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 02, 2009 5:57 am

فى الحقيقة انا حاسس بكل واحد بيحب الاعلامية القديرة والافضل بدون منازع الاستاذة مني الشاذلي منى الشاذلى وبالذت اللى مش قادر يوصلها ويبلغها ده لدرجة انى عن نفسى تخيلت اكثر من مرة انى دار بينى وبينها حوار وان انا ضيف العاشرة مساء انا محمود طالب فى كلية حقوق جامعة طنطا فى الحقيقة انا مدخلتش الكلية لان مجموعى ضعيف بالعكس انا كنت جايب90%وكنت بكره الثانوية دى بطريقة ومكنتش بذاكر بس انا اعشق القانون ودراسة القانون وكنت اتمنى ان تكون الحقوق هى احدى كليات القمة فهى دار القضاء ولا يليق بمنبع القضاء ورجال الدولة والدعم الرئيسى لأحدى سلطات الدولة الثلاث(السلطة القضائية )ان يكون هكذا وقولت يمكن يجى اليوم اللى اكون ضيفها فى العاشرة مساء وانا وكيل نيابة او مستشار بس خوفت لأكون زى المستشار (محمود الخضيرى) والدنيا تهيج عليا بس انا اكن لهذا الرجل كل تقدير واحترام حينما قال يشعر كل قاضى عند اصداره قرارا بالافراج عن متهم وان يصدر له امر اعتقال بعدها من قبل ضابط شرطة بأن احدا قد صفعه على وجه وهذا هو الغيور على القضاء وانا كمان اسمى محمود بس برده مش هتنازل انشاء الله وادعولى يارب اقابلهاومش هكون انانى ولكل اللى بيحبها كمان..........امين.........دى الفقرة الاولى.........

الفقرة الثانية.........
حبيت ادى الفرصة لكل عاشق لمنى الشاذلى واتشرف ان ده اسمى على المنتدى فرصة للتعبير عن مدى حبه لها وده الجانب العاطفى اللى كلنا اعضاء فى المنتدى ده عشانه بس كمان انا بحب الموضوعية واقترحت انى اضيف لرأس الموضوع ومالاتحبه ايضا عارف ان فى ناس هتقول مفيش حاجة مبتحبهاش ولكن الكمال لله وحده وانا شخصيا محتار هقول ايه اللى مش بيعجبنى فيها لانها عسولة بصراحة ولكن هى دى صعوبة الموضوع مستنى اشوف ردود حضارتكم لان ده ده تانى موضوع اكتبه فى المنتدى وردكم هيكون دافع لافكار كتير واثق فى الله انه هيكون موضوع يستحق الرد.......iam waiting my dear friends dont forget me......
https://monaelshazly.ahlamontada.net
supervisor / Amir
مشرف قسم التعليق اليومي وبقسم النقاشات والصور
مشرف قسم التعليق اليومي وبقسم النقاشات والصور
supervisor / Amir

النوع النوع : ذكر
العمر العمر : 63
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 14/12/2007

فكرة جديدة بسؤال جميل.... ماهو اكثر ماتحبه ومالاتحبه بمنى الشاذلى؟؟ارجو المساهمة بالردود Empty
مُساهمةموضوع: رد: فكرة جديدة بسؤال جميل.... ماهو اكثر ماتحبه ومالاتحبه بمنى الشاذلى؟؟ارجو المساهمة بالردود   فكرة جديدة بسؤال جميل.... ماهو اكثر ماتحبه ومالاتحبه بمنى الشاذلى؟؟ارجو المساهمة بالردود I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 02, 2009 3:32 pm

احب في مني الشاذلي الاحترام و الادب و عقليتها المتزنه و اسلوبها المحترم و تعبيراتها الصادقة و ثقافتها و حبها لبيتها .. انها تجمع جميع الصفات الرائعة في شخصيتها الجذابة التي تدعو للاحترام و الفخر ..

و لا يوجد اي شئ اطلاقا لا يعجبني في الاعلامية الكبيرة / مني الشاذلي ..

اشكرك علي موضوعك الممتاز ..
http://www.yahoo.com
عالم جميل

النوع النوع : انثى
العمر العمر : 44
الدولــة الدولــة : بلد الشهداء الأحرار
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 09/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: فكرة جديدة بسؤال جميل.... ماهو اكثر ماتحبه ومالاتحبه بمنى الشاذلى؟؟ارجو المساهمة بالردود   فكرة جديدة بسؤال جميل.... ماهو اكثر ماتحبه ومالاتحبه بمنى الشاذلى؟؟ارجو المساهمة بالردود I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 20, 2009 2:15 am

يعجبني ذكاؤها و تواضعها و بساسطتها و إحساسها بأبناء وطنهاو خصوصا حشمتها في ملابسهاو ما لا يعجبني جملة تقولها و هي حنطلع فاصل لم أجد شيئ لا يعجبني فيها بكل أمانة.[/i][/b]
دنيا رؤوف
عضو مميز
عضو مميز
دنيا رؤوف

النوع النوع : انثى
العمر العمر : 32
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 03/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: فكرة جديدة بسؤال جميل.... ماهو اكثر ماتحبه ومالاتحبه بمنى الشاذلى؟؟ارجو المساهمة بالردود   فكرة جديدة بسؤال جميل.... ماهو اكثر ماتحبه ومالاتحبه بمنى الشاذلى؟؟ارجو المساهمة بالردود I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 21, 2009 2:45 am

أحب فيها منى الشاذلى
http://www.nlpnote.com

فكرة جديدة بسؤال جميل.... ماهو اكثر ماتحبه ومالاتحبه بمنى الشاذلى؟؟ارجو المساهمة بالردود
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كلام جميل وصورة جديدة
» منى الشاذلى...اكثر شعبيه فى مصر من عمرو اديب
» منى الشاذلى ..عاشقة بمليون دولار .. منى الشاذلى ظاهرة تجتاح المجال الإعلامى .. لماذا اصبحت هذه المحاورة طفرة فى الاعلام التلفزيونى ...؟؟؟؟
» شوبير: انتظرونى منافساً لـ«عمرو أديب» ومنى الشاذلى فى قناة فضائية جديدة
» ماهو قانون الطواري؟