موقع الاعلامية مني الشاذلي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخوللمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 0d344d436cf006

لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى كله هيدخل

سماح العوا
nasss
أبو جودة
D empire
المواطن الصالح
sameh.hmmad
أشرف حمد
احمدشيحة
ran
alaa55
assia
kholio_88
نونة
H.E.R.O (:
مجنونة منى الشدلي
deer
أية
supervisor / Amir
إيمان
fatto
sarah
دنيا رؤوف
____
mohdsheik
اسلام فوده
mena saleh
رمز القضاء العادل
31 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
مجنونة منى الشدلي

النوع النوع : انثى
العمر العمر : 43
الدولــة الدولــة : عاشت بلادي حرة مستقلة
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 31/12/2009

لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى كله هيدخل   لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء يناير 20, 2010 8:23 pm

لا لا
يا ــــــــــــــــــ وأنا مش عارفه ليه مش كاتب أسم ليك
انا مش معاكي خالص في الكلام ده
شخصيت الاستاده منى مهياش من النوع ده
يعني لاهية متكبرة ولا شايفة نفسها على الي أقل منها في المستوى
وألا ماكنتش تقدم برنامج زي ده يعني حتقدم برنامج خاص بسفره والوزراء والمشاهير
والبرامج الي من النوع ده موجوده كثير على القنوات
وحاجه تانيه اهم : هي في البرنامج بتاعها بتستضيف فيه ليس فقط المشاهير وانما ناس عاديه جداً
وتعرض مشاكلهم وقضاياهم..........
رمز القضاء العادل
عضو صاعد
عضو صاعد
رمز القضاء العادل

النوع النوع : ذكر
العمر العمر : 33
الدولــة الدولــة : متى تعودى يامصر
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 04/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى كله هيدخل   لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء يناير 20, 2010 10:02 pm

اولا دى استاذة مريم فاروق
وهى مش تقصد انها متكبرة بالعكس ربنا يعلم مريم بتحب استاذة منى أد ايه
لانى اعرفها عن قرب وبدعيلها دايما فى صلاتها واثناء موضوع الاشاعات عن ان استاذة منى هتسيب دريم كانت هتجنن ولما استاذة منى كملت على الهوا كانت اكتر واحدة سعيدة فى السايت كله
وهى موجودة على السايت ممكن تستفسرى منها ولو فى حاجة تحبى تتناقشى معاها فيها هى انسانة اجتماعية جدا
وهى متقصدتش كده ابدا
دى كانت شهادة حق
https://monaelshazly.ahlamontada.net
H.E.R.O (:

H.E.R.O (:

الدولــة الدولــة : مصر ام الدنيا
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 10/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى كله هيدخل   لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس يناير 21, 2010 7:53 am

ربنا يباركلنا فيها
http://www.da3bs.dr-ho.org/Blog
نونة
عضو مميز
عضو مميز
نونة

العمر العمر : 46
الدولــة الدولــة : العراااااااااااااااااااااااق
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 01/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى كله هيدخل   لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس يناير 21, 2010 9:26 pm

ماذا ستفعل اذا قابلتها فى احد الفنادق مثلا او مناسبة
.. ماهو اول شئ ستقوله لها بعد ابداء اعجابك بها واوصف لنا مامدى شعورك بالسعادة فى هذه اللحظة
وما هى الرسالة التى تتمنى ان تبلغها لها حول البرنامج
وما اكثر حلقة نالت اعجابك والحلقات كثيرة
كل دي اسئلة ياسي محمود لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 Icon_scratch
هههههههه
اولا معتقدش اني في يوم حقابلها لاني في جهة وهي في جهة تانية بس عموما اول حاجة حتلبخ وححاول اسلم عليها من غير ماارتبك
حقولها اني بحبها من زمان ومتابعها وكان نفسي اشوفلها لقاء في مجلة اوفي التلفزيون احب اعرف كل حاجة عنها وطبعا حكون من كثر الفرحة متلخبطة واحتمال مجمعش لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 Icon_wink

عن البرنامج مش حقول حقولها عن الموقع اللي انا متاكدة انها عارفاه اوي ومع ذلك مطنشة لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 Icon_pale
حقولها:احنا عاملين الموقع وتعبانين فيه عشانك فياريت تعبرينا في مرة تذكري الموقع في البرنامج اوعلى الاقل تذكري ريسته اللي المراسلين بيعرفوها وكثير من جماعة البرنامج كمان

اكثر حلقة عجبتني ومشفتش بحلاوتها حلقة لقاءها مع ا.عمرو خالد-كانت منطلقة جدا وهي نفسها قالت انا استمتعت شخصيا بيها-ومع ذلك قلبت بعدها على ا.عمرو وبقت تتضايق لما تيجي سيرته لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 Icon_scratch -كل ده حقولهولها-
وفي الاخر حسالها اسالة شخصية
http://www.amrkhaled.net
kholio_88

العمر العمر : 39
الدولــة الدولــة : لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 3
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 19/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى كله هيدخل   لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس أبريل 08, 2010 2:18 am

فعلا ياجماعة انا امنية حياتى انى اقابلها فى يوم من الايام واقولها شكرا بجد علمتينا حاجات كتير جدا وبجد نفسى فى طريقة ااتواصل مع استاذه منى مباشرة
http://www.khalilmahmoud.jeeran.com
assia

العمر العمر : 41
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 10/06/2010

مُساهمةموضوع: رد: لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى كله هيدخل   لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت يونيو 19, 2010 12:41 am

salamo alikom ana badi acharike fihade mawedo3e ba3ade iznikom wa khososane ani moche maseriya zayikom.inama bi yijema3eni ma3ake hiya 3orobitena wa iselmane wa 7obina LILAH WA BA"EDIO èOBE OSETADA MOUNA , adone lawe 9abalate ayi chakhse 3adi fiha sato3etiha wa9ate wa tatajawbe ma3aha adone ana inesan a3adiya wa tabi3iya
allah yiwafa9eha
alaa55
عضو مميز
عضو مميز
alaa55

العمر العمر : 53
الدولــة الدولــة : لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 3
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 06/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى كله هيدخل   لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين يونيو 21, 2010 9:31 am

من الجميل ان تقابل شىء جميل ولكن اعتقد انه من العادى جدا مقابلة اى شخصية مهما كانت شهرتها والتحدث معها حسب رغبتها ويرجع ذلك للثقة بالنفس اوعدمها ولان الله سبحانه وتعالى خلقنا جميعيا من اصل واحد ولنا فى النهاية الدنيوية مقر واحد ولنا طبيعة انسانية واحدة كالمأكل والمشرب وهكذافالكل عندى عادى فقد انبهر ولكن لثوانى.
معظم الحلقات التى قدمت عبر دريم فى العاشرة كانت جيدة ولكن فى الفترة الاخيرة انسحبت من المعارضة الاعلامية واعتقد ان فى الفترة الاخيرة بدأ ينسحب عنها معجبوها لان معظمهم من الذين يفهمون مقصد الكلمات ومعنى الشخصيات وهى فى الفترة الاخيرة اعتقد ان الامن قام بتزنيبها ورفع يدها الى اعلى مدة طويلة واستخدم معها سياسة العصا
ولذلك جاءت بعض الحلقات ضعيفة مثل حلقة وزير الثقافة لدرجة انى كثير احول مؤشر الرسيفر الى قنوات اخرى حتى لا أصاب بأرتفاع بضغط رغم انى من عشاقها
http://www.140online.com/phone_bill.html
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى كله هيدخل   لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين يونيو 28, 2010 9:55 pm

انا ماشي عندي احساس ان فعلا مش هتتكلم معانا بس هي مرة قالت في البرنامج انها قابلت واحد قبل كدة في سوبر ماركت وقالها ممكن اقول لحضرتك حاجه فا قالتله اتفضلي فا حكلها الموضوع و اتكلم معاها و كمان انا اعرف حد راحلها مكتب الاعداد و طلب انه يقابلها و هي وافقت و اتكلمت معاه و كان ساعتها بيسلم بس قالي انها اجتماعية جدا و بانسبة اني لو شوفتها هعمل اية فا انا ممكن يجرالي حاجة لان انا لما قبل كدة كلمتها علي تليفونها و سمعت صوتها فقط كنت هتجنن اومال او شوفتها هيحصل اية بس هحاول على اد ما استطيع اني اتكلم معاها لان انا لازم و نفسييي اتكلم معاها او يعني اسلم عليها مثلا
ran

العمر العمر : 36
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 07/06/2010

مُساهمةموضوع: رد: لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى كله هيدخل   لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 29, 2010 9:28 am

أنا عايزة أعرف لوأنتم متواصلين مع منى منى الشاذلى ياترى عيد ميلادها أمتىىىىىىىىىىى
احمدشيحة

العمر العمر : 37
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 28/04/2010

مُساهمةموضوع: رد: لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى كله هيدخل   لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 29, 2010 10:11 am

ممكن حضراتكم تعرفونى عيدميلاد مدام منى يوم اية بالضبط لانى من عشاقها فانا دائما اجلس لمشاهدة البرنامج يوميا وتعجبنى جميع الحلقات بصراحة مدام منى رائعة ولو سمحت اريدمقابلتها او نمرة تليفونها ضرورى ودى نمرة تليفونى تكلمونى وتبعتولى رقم تليفونها او تحديدموعد لمقابلتها 0109659770
أشرف حمد

العمر العمر : 51
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 29/06/2010

مُساهمةموضوع: رد: لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى كله هيدخل   لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 29, 2010 3:09 pm

أنا أعتقد أنى لو قابلت السيده الفاضله / منى الشاذلى هاقولها
أنا بجد بفخــر أنى مصرى عشان أنتى مصريه
وده مخلينى رافع رأسى فى وسط أى عربى
عشان عندى بنت بلدى بالثقافه والجمال وأداب الحوار وكم المعلومات دى
بجد أنا فرحان أنك مصريه
كما أرجوا أن أتواصل معكى بأى شكل
أشرف حمد

العمر العمر : 51
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 29/06/2010

مُساهمةموضوع: رد: لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى كله هيدخل   لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 29, 2010 3:19 pm

مدام منى أنا هقولك حاجه بس حاولى تصدقى أنها بتحصل بجد

أنا كل يوم أشوف البرنامج بتاعك أنا وزوجتى وبعد ما يخلص لازم نتخانق عشان أنا نفسى
تبقى زيك فى كل حاجه فى الحوار فى الفكر فى الثقافه فى الضحكه والابتسامه التى ورائها كثيرا لم يقال فى كل شىء
لدرجة أننى غيرت كثيرا من طريقة حوارى مع كل من يعرفنى كنت بالامس عصبى غير مستقر على رأى فى معظم حواراتى واليوم أنا أكثر إيجابيه فى الحوار ونضجت كثيرا وأهدأ بطبيعة الحال عن الامس .
وأخيرا لكى أنتى وحدك الفضل فى هذا بعد الله سبحانه وتعالى
فشكرا جزيلا لكى ولاسرة البرنامج بالكامل وأرجوا منكى أن أتواصل معكى عبر التليفون
لتتحدث إليكى زوجتى فهى تتمنى ذلك وأنا أيضا .
رقمى هو 0122323870
رمز القضاء العادل
عضو صاعد
عضو صاعد
رمز القضاء العادل

مُساهمةموضوع: رد: لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى كله هيدخل   لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة يوليو 02, 2010 7:31 pm

تحياتى وأتأسف بشكل كبير على تأخير الرد ولكننى اليوم قد أنتهيب فقط من أختبارات الكلية

أستاذة أسيا أهلا وسهلا بحضرتك سيدتى الكريمة لكى حق المشاركة دون طلب يكفى زوقك العالى

انا شايف أن مفيش فرق بين مصرى وغير مصرى منتدانا للجميع أخواننا العرب هم النصف الأخر لنا

وأعتقد انها بالفعل ستقف له بذوقها وإحترامها وتتقبل كلماته لا شك

نورتى التوبيك أستاذة أسيا

اهلا بحضرتك أستاذ علاء

بالفعل خلقنا جميعا من طينة واحدة ولافرق لأعرابى على أعجمى إلا بالتقوى والعمل الصالح

وأعتقد أنك أصبت فلماذا الخوف والرهبة ربما بالفعل يكون الإنبهار لثوانى لكن سرعان مايتم

تدارك الأمر

أما عن فكرة سيطرة الأمن على مدام منى فبعد هذا الإحتمال من وجهة نظرى فكم عانت وكم تعانى

ولكنها لا يمكنها البوح بذلك وإلا أتهناها بإدعاء البطولة

الزائفة ليس الكل يرى ذلك سيدى ولكن حقك إذا مارأيت وأرتئيت ذلك أن تفعل مايروق لك

فرغم انك من العاشقين وربما كان لقبى لفترة طويلة هو عاشق منى الشاذلى

وأحمد الله على إستمرارية الحب والإحترام لشخصها الكريم

منى الشاذلى ستبقى دوما مرارا وتكرارا صوتا للحق

لكن عد مرة ثانية وحاول تنظر مرة أخرى فى الحلقات ربما تعود إليك صورة من أنت من معجبيها

تحياتى لشخص حضرتك الكريم

أستاذة ذات الملوك بداية أسمك غاية فى الروعة

ثانيا شرفتى التوبيك والقسم والسايت

هى فعلا قالت كده مرة وهى أكيد هتكلم الناس كلها مش عيب ولا غلط وإلا يكن الغرور والشطط

هو السيد وهذا ببعيد عن شخص منى الشاذلى

ولكن حينما هاتفتيها بماذا ردت وبماذا أجبتى يارب متكونى أتسرعتى وقفلتى

لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 Icon_biggrin

استاذ ران وأستاذ احمد

المطلب واحد ولكن ما أعمله أن استاذة منى من مواليد أواخر الستينات

ولكن عيد الميلاد تحديدا لا أعلمه

ولكن سأحاول من أجلكما

تقبلا مرورى

أستاذ أشرف حمد

تحياتى لحضرتك تعليقك فى منتهى الرقى فالبفعل نشاركك الفخر ايها الرجل لا محالة

فبالفعل هى ملكية عامة لكل الناس فى مسألة الإعجاب بصفاتها الرشيدة

بس مش تتعصب على المدام دى نصف حضرتك الأخر

وأحمد الله على أنك أستفدت من مدام منى وكم غيرت فينا جميعا من صفات إلى أجمل وأرقى

الصفات

وعن مسألة الإتصال فربما هو شئ يمكنك طلبه من البرنامج

تحياتى لكم جميعا
احمدشيحة

مُساهمةموضوع: رد: لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى كله هيدخل   لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت يوليو 03, 2010 12:55 am

واللة استاذة منى تستاهل مننا كل خير والمفروض نعملها تمثال ويجب على ادارة القناة تقديرها بوضع مساحة وقت زيادة للبرنامج ويجب ان يكون جميع ايام الاسبوع لانها حين تغيب طلتها على الشاشة نجد البرامج الاخرى لاتستحق المشاهدة وتتركنا فريسة لمعتز و(تم حذف هذه الكلمة لخروجها عن إطار اللياقة) شريف وغيرهم ويجب زيادة اجرها فهى تستحق ان تكون الاعلى اجرا مع كامل الاحترام للجميع
sameh.hmmad

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 31/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى كله هيدخل   لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت أغسطس 07, 2010 3:17 pm

انا هجرى
رمز القضاء العادل
عضو صاعد
عضو صاعد
رمز القضاء العادل

مُساهمةموضوع: رد: لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى كله هيدخل   لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت أغسطس 07, 2010 3:36 pm

ههههههههههههههههههههههه

حلوة هتجرى دى

ايه الشجاعة دى يا أستاذ سامح

تحياتى لحضرتك
المواطن الصالح
عضو مميز
عضو مميز
المواطن الصالح

العمر العمر : 59
الدولــة الدولــة : الله عليكى يامصر
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 02/04/2010

مُساهمةموضوع: رد: لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى كله هيدخل   لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت أغسطس 07, 2010 5:40 pm

كل عام
والاستاذة منى الشاذلى
وكل طاقم العاشرة مساء
برنامج وموقع
بكل خير وتقدم ونجاح
رمضان كريم

لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 Ayvjua

بعد اذن الاخ الغالى محمود
وكل عام وحضرتك بخير
رمز القضاء العادل
عضو صاعد
عضو صاعد
رمز القضاء العادل

مُساهمةموضوع: رد: لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى كله هيدخل   لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت أغسطس 07, 2010 8:51 pm

لفتة معبرة

كل سنة ومدام منى وكل كاست البرنامج وكل دريم بخير

كل سنة وحضرتك بخير وبدون إذن ياسيدى يكفينى ذوقك الجم

فلتامر دون إذن

فقد قل امثالك الأوفياء

تحياتى
احمدشيحة

مُساهمةموضوع: رد: لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى كله هيدخل   لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 10, 2010 2:42 am

واللة مدام منى هاتوحشنا فى رمضان كل عام وهى بخير وكل اسرة برنامج وموقع العاشرة ومش عارف ازاى هانعدطول الفترة دى منشوفش مدام منى ياريت تبقوا تطمنونا عليها اول باول ولو تقدروا تخلوها تتواصل معانا من خلال الموقع يبقى عملتة لينا معروف كبيرودى نمرة تليفونى لو حديقدر يوصلها لمدام منى علشان اتواصل معاها وعلى فكرة انا لقيت 5كليبات عن السندريلا على اليوتيوب عند البحث عن منى الشاذلى موجودين فى اخرصفحة وياريت تعملو كليبات للسندريلا وترفعوها على الموقع
D empire

العمر العمر : 36
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 01/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى كله هيدخل   لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 10, 2010 5:01 am

بسم الله الرحمن الرحيم
انا انتمنى ان الاستاذه منى الشاذلى تتواصل معانا على منتداها
ولو حتى لمد ساعه واحده واحنا كمان كدا بقينا فى رمضان يعنى
الاستاذه منى اكيد فى وقتها مساحه فاضيه واحب اضيف ان عادى جدا
الواحد يتكلم معاها لو قابلها فى اى مكان ان كان ومن الواضح ان الاستاذه
من ما فيهاش ذرة غرور
D empire
أبو جودة

أبو جودة

الدولــة الدولــة : Some People Born Victims ,,,  Me NoT
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 03/08/2010

مُساهمةموضوع: رد: لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى كله هيدخل   لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 10, 2010 4:59 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بصراحة انا اول مرة شفت الأستاذة منى فى العاشرة مساءا من كام سنة مش فاكر ، فى اول حلقة قلت دى مزيعة شكلها حلو اوى واكيد اشتغلت عشان شكلها ومش هضيف جديد ، بس الناس هتعد عشان تتفرج عليها هيا مش هتسمع كلامها ،،،

لكن والله العظيم بجد بعد فترة اثبتتلى العكس ،
ادرت تحقق معادلة صعبة جدا ،، انها استطاعت ان تجعلنى اشاهد حديثها واهتم بكلامها دون ان انظر لجمالها على الشاشة وهذا نابع من داخلها فهى تقدر ان قيمتها فى عقلها هى ما كتبت لها النجاح وليس قيمتها فى شكلها ، وللأسف هذا شئ تفتقده كثيرا من مقدمات البرامج من المذيعات ممن يعتقدن ان شكلهن هو عامل جذب وليس ما يقدمنه لنا ،،، ولذلك لم يحظين بالنجاح الذى حظت به الأستاذة منى .

وعلى فكرة الأستاذة منى الشاذلى بتشبه الفنانة ميرفت أمين كثيرا .
رمز القضاء العادل
عضو صاعد
عضو صاعد
رمز القضاء العادل

مُساهمةموضوع: رد: لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى كله هيدخل   لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 10, 2010 10:01 pm

أستاذ أحمد

كلامك حقيقى مئة بالمئة

وبالأصالة عن نفسى سيكون امر ليس بالسهل ان تدق العاشرة مساء من السبت إلى الأربعاء

ولن تسمع تحياتى

وأمر التواصل بنسمع كتير عنه

هشوف انا الكليبات دى

تحياتى لحضرتك

استاذ d empire

نتمنى التواصل ولكن

وما أعلمه ان استاذة منى ليست بالمغرورة

نورت التوبيك

استاذ ابو جودة

الجميل فى اللى حضرتك عملتله

ان حضرتك امعنت التفكير والعقل ولم تأخذ فكرة واحدة غير قابلة للتغيير

وده فرق الناس المتحضرة والمرنة من الأخرين اصحاب العقول الجامدة

تحياتى لحضرتك

ولكم جميعا
nasss

العمر العمر : 38
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 26/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى كله هيدخل   لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 18, 2010 1:14 am

انا لما حاشوفها سوف اقول لها ياريت ترتدىالحجاب حتى تكون مثال رائع للمراة المسلمة
http://www.top2.li
سماح العوا

سماح العوا

العمر العمر : 42
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 02/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى كله هيدخل   لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 21, 2010 8:24 am

أنا عن نفسى أحبها فى الله وأتمنى ان يجمعنا الله واياها فى الجنة لأنها فى الجنة لا حتبقى أعلامية ولا مشهورة وحعرف اكلمها وأخذها فى حضنى كمان وهى حتكون متأكده انى حبى لها خالص لوجه الله ولا أريد منها جزاءً ولا شكورة وربى وحده أعلم بحبى لها ومش مهم أقابلها فى الدنيالأن القلوب ملك الرحمن فأكيد ربى حيجمعنى بيها فى الجنة ويقول لها أمتى هذه كانت تحبكى من أجلى فهنيأن لكم[b][i]
http://www.yahoo.com
خالد المسيرى
عضو مميز
عضو مميز
خالد المسيرى

العمر العمر : 32
الدولــة الدولــة : لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 Images10
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 18/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى كله هيدخل   لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى  كله هيدخل - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 22, 2010 12:44 pm

ازيك يا منى عامله ايه
انتى ما بتجيش ليه
بقى ده كلام ولا هو كل الى ]تشهر ينسى اصحابه ده كلام
وعامله ايه كده والاولاد الاشقيه عاملين ايه بقالى كتير ما شفتهمش قوليلهم عمو خالد بيسلم عليكم
وابقى هاتيهم فى يوم كده وتعالوا زورونا وانا هدبحلكم البطه اللى على السطوح
ياااااااااااه فين ايام زمان ايام ماكنا بنقعد مع بعض كل يوم يلا هى الدنيا كده على العموم ده تليلإ,نى ابٌى كلمينى عليه معليهش مش هاقدر اكلمك انا ما انتى عارفه البير وغطاه مش معايا رصيد زى عادتى كلها كام سنه واتخرج واشتغل وساعتها ليكى عليه ابقى اكلمك انا صحيح ابو العيال عامل ايه؟؟؟ ابقى سلميلى عليه كتير والله واحشنى ونفسى اشوفه من زمان معذور برضه مشاكله كتير فى الشغل بس لوزياره ساعه ولا حاجه مش كتير اوى يعنى ع/,ما انا مستنيكم تنورونا لإى اى وقت والبيت بيتكم
http://ww.google.com

لمحبى منى الشاذلى وحسب!!!!!! طبعا المنتدى كله هيدخل
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» نحب منى؟؟؟؟طبعا.....بس
» طبعا احباب
» عااااااااجل : التحقيق مع منى الشاذلى فى قضية إهانة القضاة . و بالصور و الفيديو صرف منى الشاذلى من دار القضاء العالى بعد الاستماع لأقوالها
» منى الشاذلى ..عاشقة بمليون دولار .. منى الشاذلى ظاهرة تجتاح المجال الإعلامى .. لماذا اصبحت هذه المحاورة طفرة فى الاعلام التلفزيونى ...؟؟؟؟
» المنتدى