موقع الاعلامية مني الشاذلي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولبسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه - صفحة 3 0d344d436cf006

بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه

سماح العوا
احمد صلاح البرديسي
أبو أسامة
استغفر الله
jivara
متيمة السندريلا منى
Mayouy
هند الديب
Eng.SHADY
mourad higazy
أية
Yomna G
ربا الناصر
ايهاب
تيوليب
supervisor / Amir
sarah
adeeb
alfer3on
23 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
alfer3on

alfer3on

النوع النوع : ذكر
العمر العمر : 34
الدولــة الدولــة : بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه - صفحة 3 3
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 02/01/2008

بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه   بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 02, 2008 9:48 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
يالهوى
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بجد يا جدعان
انا مش قادر
هموت من كتر الضحك
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
انا ادفع نص عمرى واعرف رد فعلكوا اول ما وصلتوا لسطر اللى مكتوب فيه
كذبه ابريل
اكيد اجننتوا
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
لا وشوفوا بقالى قد ايه معيشكوا فى الوهم
حتى العنوان بتاع لموضوع
المعلومه الرهيبه
اشتغاله بنت لذينه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ربنا يستر لما جنه وساره وايه يقروا الموضوع
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ده دول لوحدهم مش عارف هيعملوا ايه
وايات بجد نفسى قوى تقرى
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
وبالنسبه ليك يا استاذ امير ويا شاديكا
ايه الموتات الهابله دى
انا عايز موته روشه كده
يالا استفتوا الأعضاء فى موته جامده
اول مثلا اديولى اختارات
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
http://www.masrawy.com
alfer3on

alfer3on

الدولــة الدولــة : بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه - صفحة 3 3

بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه   بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 02, 2008 9:55 pm

ويا متيمه
شطوره
مشربتش المقلب
بس مسيرى هوقعك
ويا ريا
استاذ حلمى بيسلم عليكى قوى
وانا كنت عايز اعرف رأيكوا فى الحبكه الدراميه اللى فى القصه بتاعه المعلومه الرهيبه
هقعد اضحك بقى وانا بتخيل الاستاذ امير عمال يقرى واعصابه اتوترت من الكلام
وفجأه لقى الموضوع كذبه ابريل
ولا شاديكا
ولا ريا
ولا كل اللى شربوا المقلب
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
Eng.SHADY
مشرف مميز 2008
مشرف مميز 2008
Eng.SHADY

العمر العمر : 33
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 27/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه   بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 02, 2008 10:29 pm

ربنا يبعد ساره عنك اليومين دول بقي
https://monaelshazly.ahlamontada.net/index.htm
supervisor / Amir
مشرف قسم التعليق اليومي وبقسم النقاشات والصور
supervisor / Amir

العمر العمر : 63
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 14/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه   بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 02, 2008 10:33 pm

انتوا فيييييييييييييييييييين يا بنات اللي عملته انا و شادي فرعنه اكتر .. هاتولي تاري من فرعون ...

جنننننننه ... ساااااااره ...اييييييه .... تيووووووووووووليب ... عشان خاطري موتوووووووووووه ...

موتوووووووووووووه ... بحق اللي عمله فينا ... و انا باقرا الموته اللي شادي قالها لفرعون كنت مرتاااااااااااح

قوي .... ياريت بقية الاعضاء ..

كل مافتكر اللي حصلي .. و حصلكم ..مش قادرررر افنكر ..ده كفايه عذاب قراية اللي كتبه فرعون لغاية ما عرفت

انها كدبة ابريل .... مش قااااادر ... فرعوووووووووون لازم يتقتل

... انتو فيييييييييييين جننننننننننننننننه .....سااااااااااااره .....اييييييه .........

تيووووووووووووولييييييييييييب ..... موتوووووووووه علشان خاطري ...

امير

بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه - صفحة 3 Kill.jpg2

عدل سابقا من قبل امير a1g1a1 في الأربعاء أبريل 02, 2008 10:40 pm عدل 2 مرات
http://www.yahoo.com
Eng.SHADY
مشرف مميز 2008
مشرف مميز 2008
Eng.SHADY

مُساهمةموضوع: رد: بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه   بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 02, 2008 10:34 pm

ههههههههههههههههههه

ساره دلوقتي في المنتدي وهتخش تولع فيك
sarah
مشرف مميز لعام 2008
مشرف مميز لعام 2008
sarah

النوع النوع : انثى
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 20/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه   بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 02, 2008 10:39 pm

اتا جيت اهو يا شادي
وااللي يضحك في الموضع اني اول ما فتحت لقيت جنة بعتالي رسالة بتقولي ان شااء اللة كلام فرعون مش هيحصل وماتصدقيش وماتخافيش
انا قلت تبقي مصيبة
Eng.SHADY
مشرف مميز 2008
مشرف مميز 2008
Eng.SHADY

مُساهمةموضوع: رد: بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه   بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 02, 2008 10:42 pm

sarah كتب:
اتا جيت اهو يا شادي
وااللي يضحك في الموضع اني اول ما فتحت لقيت جنة بعتالي رسالة بتقولي ان شااء اللة كلام فرعون مش هيحصل وماتصدقيش وماتخافيش
انا قلت تبقي مصي
بة

Mad Mad Mad Mad Mad Mad ايه الرد ده .. ده انا توقعت انك هتيجي وتفجري عربيه مفخخه تحت بيتهم cheers
supervisor / Amir
supervisor / Amir

مُساهمةموضوع: رد: بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه   بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 02, 2008 10:43 pm

سااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااره اخيرا كلنا مستنيينك ...

امير

بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه - صفحة 3 Nuclearfireball2ce
supervisor / Amir
supervisor / Amir

مُساهمةموضوع: رد: بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه   بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 02, 2008 10:50 pm

ساااااااااااااره ولعيه ...... موتيييييه ..اقري الموضوع بالتسلسل من اول علشان تولعي فيه

زي مانا وشادي عملتا فيه ....

امير
sarah
مشرف مميز لعام 2008
مشرف مميز لعام 2008
sarah

مُساهمةموضوع: رد: بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه   بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 02, 2008 10:53 pm

اما انت يا فرعون
بد مش مسامحاك يا احمد لاني بجد ماحبش حد يلعب باعصابي بالدرجة الصعبة دي بجد انا وانا بقرا كلامك بجد عيطت ةانا بقرا الكلام اللي انت كاتبة وان مني ممكن تسيب القناة

انا اللي فعلا خلاني اشك ان مككن كلامك يكون صح ان مني كانت مضايقة وبتقول اليومين اللي فاتوا ندي مشاكل كتير في الشغل وممكن اسيب الاذاعة والهواء والقيود ودة قلقني عليها اكتر
بس بجد حراااااااااااااااااااااااااااااام عليك تعيشنا في قلق كل دة
اوكية ممكن كنت اقبل الهزار بس لو كنت قلت من اااول لكن انت حطمت اعصابنا بشكل صعب وخلتني انا وسلمي صاحبيتي مش عارفين نركز في اي حاجة ومضايقين جدا
علي فكرة سلمي هي كانت اكتر واحدة عرفاك وقالت اكيد دة فشر و قالتلي يا بنتي مشتصدقي بس انا علي نياتي و طيبة ومن كتر خوفي علي مني ربنا يخليها خفت موووووووووووووووووووووووووووووووت بس سلمي بردو قلقت بس كانت قادرة تتحكم في اعصابها اكتر مني شوية
بس اللي بجد ضايقني انك استغليت قلقنا وحبنا علي مني بطريقة بجد تعبتني يعني كنت ماشي اكذب بس لما تلاقينا قلقانين قووووووووووي كدة كنت قول لكن التمادي بصراحة مرفوض
يا جماعة انا صريحة انا لا احب ان حد يستغل حبي و خوفي علي حد بشكل سيء وانة يستغل دة عشان يخلية هزاراية ونقعد نضحك عليها
هي مش حاجة هينة ان مني تسيب البرنامج وان لمتنا الحلوة دي الللي بقت شيء اساسي في حياة كل واحد فينا تنفض لا كدة لا بجد
ومش حاجة حلوة اصلا ان حد يقعد يضحك بجد علي اعصاب ناس وهي بتتحرق وتتدمر
احنا مني تفرق معانا اووووووووووووووووووووووووووووي والعاشرة مساء يفرق معانا اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووي والمنتدي دة ولمتنا دي تفرق معانا اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووي وماينفعش اننا نهزر فيها ولا نضحك بجد فيها
وبعدين انت بقالك تلات اسابيع تاعب في اعصابنا يعني انت مؤلف ضخم ومضبط الكذبة بطريقة غريبة
بس اسمحلي اقولك ان اخر سطر في كلامك عن احمد بهجت واني مني اجتمعت معاة وهو قالها ولا مادخلش عليا لان مني اذكي من ان احمد بهجت يقولها
بس سوري يا احمد انا شايفة ان الكذبة دي ماكنش لها لزوم وانها شيء مش يضحك خالص
وبصراحة اللي ضايقني اكتر انك بتقول انك كان نفسك تشوف وشنا واحنا بنقرا
اكيد طبعا كنا مضايقين ومتغاظين وبتهيقلي دي حاجة ماتبسطكش ولا اية

سوري يمكن كلامي كان جامد بس دة انا بكتب وانا لسة بجد مضايقة ومتغاظة وكنت طبعا بعيط لما عرفت ان مني اتعرضت لظلم واالللة يا جماعة مش بس اتاثرت عشان مني تسيب العاشرة بس لانها بتتعرض لظلم وهي ما تستاهلش كدة ابدا ي بتشيل الظلم عن الناس ازاي يقع عليها ظلم
يا ريت تحاول تعذرني انا بجد لسة شايطة و لم اهدا بعد هاروح اتفرج علي العاشرة وباذن اللة اهدا واشرب كوب ليمون عشان دمي يهدا وربنا يستر عليا
سوري
Eng.SHADY
مشرف مميز 2008
مشرف مميز 2008
Eng.SHADY

مُساهمةموضوع: رد: بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه   بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 02, 2008 10:59 pm

يؤ يؤ يؤ يؤ يؤ ايه يا ساره قلبتي ليه كده احنا كلنا خدناها بهزار يا جميل متزعليش الراجل يعني بيحبنا وقال لما يهزر بس جامد حبتين تلاته
أية
مشرف مميز 2008
مشرف مميز 2008
أية

العمر العمر : 39
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 25/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه   بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 02, 2008 11:52 pm

Mr.SHADY كتب:
فرعووووووووووووووووووووووووووووووووون على النعمه انت لو قدامى كنت هتاكل ضرب للصبح

ميه ميه يا مان حبكتها وشربتهلنا كلنا جامد يابني والله بس تعرف انا مع امير في كل كلمه قالها ونحكم عليك بالاعدام شنقاً ويكون الحبل اللى هتتعدم بيه معمول من نبات الصبار ابو شوك ده عشان يبقي اعدام وعذاب وقبل الاعدام هنكون كل واحد معاه سكينه تلمه مش حاميه يعني وعمال يعور فيك عشان التعذيب وبعدها نعدمك بقي يا ريس..

انا عندى حاجه تانيه يا امير احنا ممكن نفسحه نوديه الملاهي بتاعتى هاخدك اقعدك على الزحوليئه وهي عباره عن ممر ناعم وبه انحدار ولكن انا بقي هحطلك زجاج مكسر على الزحلقه وبعدين في اخرها هعملك حوض واحط فيه خل ولمون وشطه عشان تنزل من الممر متعور من الازاز وبعدين تقع في الحوض وشوف بقي يا ريس العذاب

عاااااا انا متغاظ منك اوووووووى على فكره Twisted Evil Evil or Very Mad
والله يا شادى فضلت اضحك لحد ما جالى صداع فظيع حرام عليك خلصت مناديل البيت وشحت مناديل من عند الجيران هههههههههههههههه يا خرابى عليك دا انت كارثة
https://monaelshazly.ahlamontada.net/profile.forum
أية
مشرف مميز 2008
مشرف مميز 2008
أية

مُساهمةموضوع: رد: بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه   بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس أبريل 03, 2008 12:01 am

اما فرعون فا انا مش عارفة اقولك ايه تعبت اعصاب الناس خالص ربنا هيوديك النار يا فرعون عارف ايام الرسول واحد سرق جزمة واحد فى المسجد وكان بيهزر الرسول عليه الصلاه والسلام قاله من روع مؤمن فى الدنيا روعة الله يوم القيامة شوف انت بقى عملت فى الناس ايه استغفر ربنا علشان يسمحك بس الاول لازم الناس الى هنا يعفو عنك
كل ما اتخيلت موتت شادى اهلك من الضحك
انا عن نفسى سامحتك علشان ضحكتنى وجبتلى صداع مبروك العفو عقبال باقى الناس ما تعفو عنك
أية
مشرف مميز 2008
مشرف مميز 2008
أية

مُساهمةموضوع: رد: بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه   بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس أبريل 03, 2008 12:15 am

معلش يا سارة كنت متاكدة ان هيكون دا ردك بس معلش لما تهدى وترجعى تقرى الموضوع هتموتى من الضحك هو طبعا اسلوب مش حلو بس خلاص سامحيه علشان خاطر منى
Eng.SHADY
مشرف مميز 2008
مشرف مميز 2008
Eng.SHADY

مُساهمةموضوع: رد: بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه   بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس أبريل 03, 2008 12:21 am

هههههههههههههههههههههههههه اي خدعه يا ايه شوفي انتى بقي تيخيلي كمية الالم اللى هيحس بيها في الوقت ده مفتري انا مش كده شرير
أية
مشرف مميز 2008
مشرف مميز 2008
أية

مُساهمةموضوع: رد: بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه   بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس أبريل 03, 2008 12:37 am

اه شرير اوى يا شادى بس انا طيبة اوى وسامحته علطول عارف ماما فضلت تزعقلى علشان كنت بطلع فى الروح من كتر الضحك حرام عليك اه والله كنت هفطس دا انا لسة صغيرة عايز تموتنى ليه
متيمة السندريلا منى

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 19/07/2007

مُساهمةموضوع: رد: بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه   بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس أبريل 03, 2008 1:34 am

ماتكونيش متعصبة يا سارة
تعرفي انك معجبة متعصبة Wink
روقي lol!
http://www.nancy-fanclub.com/vb/index.php
أية
مشرف مميز 2008
مشرف مميز 2008
أية

مُساهمةموضوع: رد: بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه   بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس أبريل 03, 2008 1:43 am

احنا كلنا خايفين عليكى يا سارة والله يارب تكونى هديتى وبقتى احسن
alfer3on

alfer3on

مُساهمةموضوع: رد: بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه   بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس أبريل 03, 2008 2:26 am

بصوا انا مش هضحك تانى عشان انا فى الفتره اللى فاتت ضحكت بكميه تكفينى عشر سنين
بس انا هبدأمن الردود اللى تحت
جنه
انتى فى الاول كنت مصدقه الموضوع
يمكن كشفتيه فى الاخر
بس فى الاول كنت مصدقه
هههههههههههههههههههههه
ياريت متزعليش
ايه طبعا انا بشكرك على مسامحتك ليا بس انتى شكلك شربتى المقلب كله
فاهمانى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ساره بجد انا اسف
بس انا متوقعتش انها توصل لدرجه العياط
الظاهر انك رقيقه قوى
بسكويته
انا اسف
بس تعرفى ده اول موضوع اكتبه ويلقى هذا الرواج والردود الكتيره
وامير وشاديكا
الظاهر انى هفلت من العقاب لان محدش تضامن معاكوا
geek geek geek geek geek geek
alfer3on

alfer3on

مُساهمةموضوع: رد: بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه   بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس أبريل 03, 2008 2:35 am

المهم متكونيش زعلتى
على فكره
دى المساهمه رقم 200 ليا
مبروك يا فرعون

عدل سابقا من قبل alfer3on في الخميس أبريل 03, 2008 4:53 am عدل 1 مرات
sarah
مشرف مميز لعام 2008
مشرف مميز لعام 2008
sarah

مُساهمةموضوع: رد: بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه   بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس أبريل 03, 2008 9:33 am

خلاص يا جماعة انا خلاص دلوقتي المشكلة اني رديت وانا مضايقة انا بعد ما قفلت رحت اتفرجت علي مني وشربت كوباية ليمون جامدة كدة وطبعا بعد ما اتفرجت علي مني الموضوع خلص هديت وكلة بقي تمام

بس بصراحة دي طبيتي في اي حد بيكذب عليا في اي حاجة مش مني بس لا في كل حاجة اي حد بيكذب عليا بحس انة بيستغباني وبيلعب بيا
عارف كمان ان انا اضايقت من نفسي عارف لية عشان انا للاسف رحت نشرت الاشاعة دي يعني كل اصحابي عرفوا واكيد هما كمان قالوا لليعرفوهم وغيرة يعين انات خلتني اكون السبب في اشاعة لمني واشاعة مرعبة وصعبة ووحشة اووووووووووووووي
فدة اللي مضايقني اكتر اننا نشنع علي مني ممكن تسيب البرنامج واننا نقول اشاعة في غير صالح البرنامج علي عكس ما نقول اشاعاة تضرة والكلام دة يا جماعة لو اتنشر بياثر علي الاعلانات والانتاج ويضر البرنامج بجد

بجد اثناء الفواصل كلمت سلمي و قولتلها بجد كانت عايزة تموتك
عارف انا لية اخذت الموضوع بجد لان عمر ما حد عمل فيا حركة كدة او كذب عليا كذبة كدة يعني ممكن حد بيكذب عليا كذبة صغيرة بسامح وخلاص واجي علي نفسي بس دي كانت اكبر كذبة اتكذبت عليا في حياتي

عارفة انة هزار بس واللة يا جماعة طبيعيتي مش تحب الهزار اللي من النوع دة ومش عشان مني بجد النا كدة في كل الحالات

خلاص عفيت عنك يا فرعون عشان خاطر مني بس بس بليز ماتعملش كدة تاني لو سمحت
sarah
مشرف مميز لعام 2008
مشرف مميز لعام 2008
sarah

مُساهمةموضوع: رد: بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه   بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس أبريل 03, 2008 9:36 am

طب واللة يا هدي اما مش متعصبة لمني ولا حاجة بس دة رد فعلي علي اي حد بيكذب عليا وبعدين يا جماعة ما انا قلت انا مش بعتبر نفسي مني شخص اما معجبة بيةانا بعتبر مني اختي الكبيرة او واحدة من العيلة فوقالولي مني تكمشي وتسيب البرنامج اكيد هضايق

خاصة لو كذبة كبيرة
لما تدخل سلمي يمكن انهاردة باذن اللة ممكن تقولك اد اية انا صعبة في مووضع ان حد يكذب عليا
ومشكلتي اني عرفت في الاخر يعني من اخر اللي عرفة عارف لو كان حد كان لفت نظري لكذبة ابريل ولا غيرة عادي بعد كدة لو كنت قلت اني كذبت كنت هقولك اوكية خلاص طبعا هضايق بس مش زي امبارح
والمشكلة عارفين فين ان انت يا احمد كان فعلا حظك حلو وايات مش هنا لانها لو كانت هنا كانت اتاكدت لينا وقالت ان الكلام دة كلة فشر في فشر بس للاسف ان ايات مش هنا ودة للاسف
بس خلاص بجد سماح والمرة دي اخر مرة يا احمد بلييييييززززززز عشان خاطر مني
alfer3on

alfer3on

مُساهمةموضوع: رد: بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه   بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس أبريل 03, 2008 2:35 pm

أوك
أوعدك
بس تعرفى
والله يا ساره انا اول مره اعمل موضوع كذبه ابريل ده
بجد والله انا عمرى ما عملتها ولا حتى فكرت فيها
بس جت معايا كويس
ممكن تقولى حظ المبتدئين
بس انا مستغرب من حاجه
لما مدام منى قالت انها ممكن تسيب شغلانه المذيعه وتروح تقدم برامج تسجيليه
بجد صدفه غريبه انها جت مع كلامى
انا نفسى استغربت وقلت يمكن مدام منى مشتركه معايا ولا ايه الموضوع
ههههههههههههههههههه
شوفتوا بفى اذاى القدر بيستجيب لرغبات الفرعون وبيخدم رغباته
الحمد لله
jivara

العمر العمر : 53
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 27/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه   بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس أبريل 03, 2008 2:50 pm

سلام يا شباب
دي مشاركتي الاولى معاكم
يا ريت نتفق يا جماعة اننا نكون موضوعيين ونطرح مواضيع جادة تكون على مستوى البرنامج اللي كلنا بنحبه وهو العاشرة مساء
ونحاول نتفق اننا نبعد عن التقليد السلبي وخلينا في التقليد الإيجابي
يعني كدبة ابريل دي حاجة سيئة وحرام فليه نقلدها
يا ريت نقلد الغرب في حاجات مفيدة زي الاتقان وحب العمل

وتحياتي للجميع
alfer3on

alfer3on

مُساهمةموضوع: رد: بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه   بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس أبريل 03, 2008 3:34 pm

يا جيفارا بما انك جديد معانا هقولك حاجه
احنا فعلا عندنا فى المنتديات المختلفه موضوعات مهمه وإثرائيه جدا
واللى حصل ده نوع من الترفيه بين الاعضاء
مثلا كان فيه موضوع للنكت
ومواضيع تانيه خفيفه
طبعا كلامك صح عن الموضوعات الجاده
وده موجود فعلا وبكتره فى المنتدى عندنا
بس ده ميمنعش ان الاعضاء يلعبوا مع بعض شويه

بسم الله الرحمن الرحيم_تعديل خطير على المعلومه الرهيبه ارجوا القراءه للأهميه
صفحة 3 من اصل 5انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» كل يوم حكمه جديده
» بسم الله الرحمن الرحيم _ إعتراض من واحد بيحب العاشره_ مشكله مطلوب رأى كل الاعضاء فيها
» " بلاد الله عباد الله.كتاب نشوى الحوفي الأول . حضر حفل التوقيع نبيل كامل وفريدة الشوباشي والإعلامي وجيه الحكيم والكاتبة صفاء حجازي والإعلامية منى الشاذلي
» لا اله الا الله محمد رسول الله
» فيديو خطير جدا