موقع الاعلامية مني الشاذلي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولصناعة الأسطورة ! مكونات منى الشاذلي الحلقة الأولى - صفحة 2 0d344d436cf006

صناعة الأسطورة ! مكونات منى الشاذلي الحلقة الأولى

Eng.SHADY
sarah
fly2007
mourad higazy
آيات السيد
استغفر الله
adeeb
11 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
Eng.SHADY
مشرف مميز 2008
مشرف مميز 2008
Eng.SHADY

النوع النوع : ذكر
العمر العمر : 33
الدولــة الدولــة : صناعة الأسطورة ! مكونات منى الشاذلي الحلقة الأولى - صفحة 2 3
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 27/10/2007

صناعة الأسطورة ! مكونات منى الشاذلي الحلقة الأولى - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: صناعة الأسطورة ! مكونات منى الشاذلي الحلقة الأولى   صناعة الأسطورة ! مكونات منى الشاذلي الحلقة الأولى - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 16, 2007 12:19 am

ده انا غلباااااااااااااااااااااااااان
https://monaelshazly.ahlamontada.net/index.htm
استغفر الله

النوع النوع : انثى
العمر العمر : 38
الدولــة الدولــة : صناعة الأسطورة ! مكونات منى الشاذلي الحلقة الأولى - صفحة 2 3
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 20/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: صناعة الأسطورة ! مكونات منى الشاذلي الحلقة الأولى   صناعة الأسطورة ! مكونات منى الشاذلي الحلقة الأولى - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 16, 2007 2:49 am

..

عدل سابقا من قبل استغفر الله في السبت يونيو 28, 2008 10:33 am عدل 1 مرات
http://www.amrkhaled.net
Eng.SHADY
مشرف مميز 2008
مشرف مميز 2008
Eng.SHADY

مُساهمةموضوع: رد: صناعة الأسطورة ! مكونات منى الشاذلي الحلقة الأولى   صناعة الأسطورة ! مكونات منى الشاذلي الحلقة الأولى - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 16, 2007 3:30 am

رصيدي مممممممممم وليه الاحراج ده بقي

بقى 56 جنيه وشويه فكه معلش بقي الواحد فقران ولا بيشتغل ولا نيله مقضيها مصالح وميصحش اقول لبابي هات فلوس يا بابي عشان اشحن رصيدي يا بابي هههههههههه هيبقي شكلى وحش اوووى ساعتها
استغفر الله

مُساهمةموضوع: رد: صناعة الأسطورة ! مكونات منى الشاذلي الحلقة الأولى   صناعة الأسطورة ! مكونات منى الشاذلي الحلقة الأولى - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 16, 2007 3:41 am

..

Eng.SHADY
مشرف مميز 2008
مشرف مميز 2008
Eng.SHADY

مُساهمةموضوع: رد: صناعة الأسطورة ! مكونات منى الشاذلي الحلقة الأولى   صناعة الأسطورة ! مكونات منى الشاذلي الحلقة الأولى - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 16, 2007 7:33 pm

لا موبيلي استقبال رصيد بس عشان انا مش بينفع احول اصل انا موبينيل السحري واوعى العفريت
استغفر الله

مُساهمةموضوع: رد: صناعة الأسطورة ! مكونات منى الشاذلي الحلقة الأولى   صناعة الأسطورة ! مكونات منى الشاذلي الحلقة الأولى - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 16, 2007 8:10 pm

..

mourad higazy
عضو صاعد
عضو صاعد
mourad higazy

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 24/07/2007

مُساهمةموضوع: رد: صناعة الأسطورة ! مكونات منى الشاذلي الحلقة الأولى   صناعة الأسطورة ! مكونات منى الشاذلي الحلقة الأولى - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 18, 2007 2:08 am

مدام الحكاية فيها تبرعات انا ولا اعرفها ولا عمرى شوفتها بس برضو ياديب انا لسة بشوك فيك وانت اختنا فى دوكة
--------------------------------------والسلام عليكم
تيوليب

تيوليب

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 22/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: صناعة الأسطورة ! مكونات منى الشاذلي الحلقة الأولى   صناعة الأسطورة ! مكونات منى الشاذلي الحلقة الأولى - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس فبراير 28, 2008 9:04 pm

على فكرة فعلا منى الشاذلى ليها حضور قوى يعنى انا مثلا عمرى ما كنت أتابع برامج من النوع ده دلوقتى بحاول إن مفيش حلقة تفوتنى بجد كل ما احب اعرف حاجة من اللى قاعد معاها الاقيها سألته عنها معنى كده إنها بتفهم المشاهدين بكل أنواعهم بيفكروا ازاى
[/i][/url][/b]
http://www.google.com
داليا

داليا

العمر العمر : 53
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 17/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: صناعة الأسطورة ! مكونات منى الشاذلي الحلقة الأولى   صناعة الأسطورة ! مكونات منى الشاذلي الحلقة الأولى - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد يونيو 22, 2008 7:02 pm

الجوهرة يا جماعة لازم تحاط بكل العناية ويقفل عليها الف باب وباب.
هو حد لاقى جمال روحى اليومين دول ربنا يحميها .
بس انا بلاحظ انها حينما تظهر عدم معرفتها بشىء فانها تقصد قطاع من المشاهدين على غير علم بذلك الشىء .
كنا زمان نعيب على المذيعات انها كل كلامها مع الضيف _انا عارفة انه كذا وكذا _ لما نخرج اخذين كل المعلومات من المذيعة وليس الضيف لانه طول الوقت يقول تمام كده بالظبط.
وسعات ايضا تحاول مدام منى تبنى وجهة النظر الاخرى.
اقرب مثل لذلك حلقة الفزياء .يا حبيبة قلبى رغم انه كان واضح عليها جدا التاثر والانفعال الا انها وجدت كل الضيوف ضدد الامتحنات .فاستدركت مع متصل وقالت له( يعنى الولاد مش بتدلع) باعتبار انه ستكون هذه وجهة نظر المسئول عن الامتحانات مثلا ممكن يقول كده.
فقامت الدنيا ولم تقعد .
كل التليفونات تحرق دمى وتقولى شوفتى حبيبتك اهى بتقول الولاد بيدلعوا .غلبت اقول يا جماعة هى لازم تفتح كل وجهات النظر ارحمونى .
هو لازم تسمع الكلام الى الناس عايزاه.
ومع ذلك انا مع مقالك جدا يا سيد اديب.
واعطيها كل الحق فى غموضها الساحر.[/img]
http://www.hotmail.com
alexandro_egypt

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 09/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: صناعة الأسطورة ! مكونات منى الشاذلي الحلقة الأولى   صناعة الأسطورة ! مكونات منى الشاذلي الحلقة الأولى - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين يوليو 07, 2008 8:25 am

كلام جميل وحلو قوى.. والله العظيم ده اللى كان فى بالى وانا حاسه من زمان. يا جماعة انا مش بس لما تفرج على منمن بابقى مبهور بيها. انا بحس انها اختى او واحدة من عيلتى. بصراحة انا بابقى خايف عليها قوى من الناس اياهم لانها بتقول الحقيقة ومابتخافش. بس اكتر حاجة بتجننى فيكى يا كتكوتة. ضحتك اللى زى ضحكة الموناليزا. لما بتضحكيها بحس ان الدنيا كلها بتضحك لانها ضحكة من القلب مش مزيفة زى العالم اللى احنا عايشين فيه

صناعة الأسطورة ! مكونات منى الشاذلي الحلقة الأولى
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» الفضائيات والدولة: ٨ سنوات من «حروب الهوا» الحلقة الأولى .. أحمد بهجت: لوقالولى اقفلها.. ح أقفلها واطلع من بره
» جميلة اسماعيل في حوارها مع مني الشاذلي : عقوبت مرتين الأولى من الإخوان بعد انسحابى من قائمتهم والثانية من ساويرس لرفضى الانضمام لحزبه
» الان وأثناء اذاعة حلقة الاربعاء عن السد العالي...وصلني الخبر الحصري ..مني الشاذلي بعد الحلقة تسافر الي ..
»  غضب شديد من مني الشاذلي في مواقع مختلفة بسبب الحلقة التي استضافت اثنين من رجال الشرطة .. فقالوا ان منى الشاذلى تحولت إلى عميلة للشرطة !!
» اليوم السبت 15 اغسطس 2009 الحلقة الهامة المميزة التي نوهت عنها مني الشاذلي طوال الاسبوع الماضي . مشكلة ماء النيل في حوض البحر الابيض المتوسط ..