موقع الاعلامية مني الشاذلي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولمش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! 0d344d436cf006

مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!

زين العابدين
أبو أسامة
kholio_88
Eng.SHADY
supervisor / Amir
تيوليب
هند الديب
sarah
آيات السيد
13 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
آيات السيد
مؤسس وإدارة الموقع
مؤسس وإدارة الموقع
آيات السيد

النوع النوع : انثى
العمر العمر : 30
الدولــة الدولــة : الشعب يحكم والظالم يحاكم
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 16/06/2007

مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! Empty
مُساهمةموضوع: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! I_icon_minitimeالإثنين مايو 12, 2008 4:09 am

lol! انا مش قولتلكم في استراحة الفيس بوك...اني عندي خبر حلو

بس كان 50%

دلوقتي بقي 80% شبه مؤكد

..................امته هيكون 100% مؤكد .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لما ترجع مني الشاذلي من السفر ...هقولك الخبر ورد الخبر....الي وصلني انا شخضيا...ولنا اهنا

اهناااااااااااااااااااااااااااااا

يالا هسبقوا بقي لغاية ما مني الشاذلي ترجع lol!

............................................

طيب ما تفرقوا الخبر ده ايييييييييييييييييه؟؟؟؟Razz Razz Razz
http://elsandrala-elshazly.the-talk.net
زائر
زائر

مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! I_icon_minitimeالإثنين مايو 12, 2008 4:24 am

ااااااه لو طلع الخبر ده
هو اللي ف بالي
هيبقى احلى خبر سمعتو ف حياتي

شكرااا يا ايات
( ممكن تغشيشة كده ع السريع
متخفيش مفيش غيرنا ف المنتدى )
sarah
مشرف مميز لعام 2008
مشرف مميز لعام 2008
sarah

الدولــة الدولــة : مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! 3
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 20/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! I_icon_minitimeالإثنين مايو 12, 2008 7:28 am

اية قولي والنبي
وحياة مني لانتي قايلة اية مني هتدخل معانا وهي علي الفايس بوك وهتشوف جروبنا وتدخل
ما تقولي يا ايات بليز
مش بحب الفضول دة اللي بيتعبني
قولي بلييييييييييييييييييييييييييززززززززززززززز
هند الديب
عضو مميز
عضو مميز
هند الديب

العمر العمر : 44
الدولــة الدولــة : احلى بلاد الدنيا مصر
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 17/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! I_icon_minitimeالإثنين مايو 12, 2008 12:23 pm

ما تعلقوناش بقا
http://www.yahoo.com
تيوليب

تيوليب

العمر العمر : 33
الدولــة الدولــة : مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! 3
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 22/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! I_icon_minitimeالإثنين مايو 12, 2008 12:38 pm

إيه يا جماعة متقولوا هو خبر بوش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لأ يا سارة مستحيل انت بتهزرى ممكن اللى بتقوليه ده يحصل

يااااااارب
http://www.google.com
supervisor / Amir
مشرف قسم التعليق اليومي وبقسم النقاشات والصور
supervisor / Amir

النوع النوع : ذكر
العمر العمر : 63
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 14/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! I_icon_minitimeالإثنين مايو 12, 2008 6:27 pm

اكيد يا ايات خبر حلو قوي ... حنعيش علي الامل ده ...

امير
Eng.SHADY
مشرف مميز 2008
مشرف مميز 2008
Eng.SHADY

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 27/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! I_icon_minitimeالإثنين مايو 12, 2008 7:59 pm

ممممممم جورج بوش هيدخل معانا ولا ايه ههههههههههههه

اتوقع ان الخبر عن أ\منى
https://monaelshazly.ahlamontada.net/index.htm
آيات السيد
مؤسس وإدارة الموقع
مؤسس وإدارة الموقع
آيات السيد

مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! I_icon_minitimeالإثنين مايو 12, 2008 8:38 pm

هههههههههههههه يدخل معانا ليه ان شاء الله

اه

هيقول

ان اعضاء موقع العاشرة لديهم اسلحة دمار شامل ..ههههههههههههههههههههه
supervisor / Amir
supervisor / Amir

العمر العمر : 63
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 14/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! I_icon_minitimeالإثنين مايو 12, 2008 9:20 pm

يبقي يا ايات مني الشاذلي بلغت عن المنتدي لبوش اثناء الحديث معاه ..

امير
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 13, 2008 12:55 am

مش حتقوللنا بقى ع الخبر يا ايات
Question Question Question Question
آيات السيد
مؤسس وإدارة الموقع
مؤسس وإدارة الموقع
آيات السيد

مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 13, 2008 2:32 am

لسه ماوصلتوش لحاجة...غيبتوا املي... Evil or Very Mad
sarah
مشرف مميز لعام 2008
مشرف مميز لعام 2008
sarah

مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 13, 2008 7:43 am

لا يا ايات
كدة بجد كتير اووووووووووووووووووووووووي
انا خمنت اهو
قولي اللي خمنتة صح ولا لا
مني هتعمل اكونت علي الفايس بوك او عملت
قولي بليززززززززززززززز
تيوليب

تيوليب

مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 13, 2008 10:25 am

يا آيات مينفعش كده

كل التخمينات دى مفيهاش حاجة صح
لو حكاية بوش دى صحيح هنتظبط...........ههههههههه

بس معلش يا آيات عندى كلمة واقفة فى زورى هى الصورة اللى إنت حاطاها الراجل ده أهبل ولا شكله كده ولا هما عندهم فى أمريكا التليفون بيتمسك كده .عادى يعنى ما كل حاجة عندهم بالعكس
kholio_88

العمر العمر : 39
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 19/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 13, 2008 1:52 pm

مش هنقدر نصبر اكتر من كده
ياريت تقولى
http://www.khalilmahmoud.jeeran.com
Eng.SHADY
مشرف مميز 2008
مشرف مميز 2008
Eng.SHADY

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 27/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 13, 2008 1:55 pm

انا حاسس انى هرحب بأستاذه منى قريب في الموقع
https://monaelshazly.ahlamontada.net/index.htm
أبو أسامة
كاتب مميز
كاتب مميز
أبو أسامة

العمر العمر : 58
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 26/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 13, 2008 2:21 pm

انا منتظر الخبر من ايام لما دخلنا الفيس بوك وكتبتلك يومها إيه هوه الخبر وقلتي (مش فاهمه حاجه)
أتوقع ان يكون الخبر يخص آيات نفسها
أما بوش لودخل معانا فهيكون بعد الرياسه لأن لنا ريسه واحده ما ينفعشي يكونوا اثنين
http://plasy3@yahoo.com
زين العابدين
وسام القلم الذهبي
وسام القلم الذهبي
زين العابدين

العمر العمر : 53
الدولــة الدولــة : تعانقت دماء الشهداء مع الشهداء
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 06/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 13, 2008 3:09 pm

السلام عليكم، Smile

تيوليب كتب:
...الصورة اللى إنت حاطاها الراجل ده أهبل ولا شكله كده ولا هما عندهم فى أمريكا التليفون بيتمسك كده .عادى يعنى ما كل حاجة عندهم بالعكس

معاك يا أختي الكريمة تيوليب..و هذا بعض فن، أخي الفنان الجميل شادي.afro

لكن ملحوظة صغيرة..صغيرة: "منى الشاذلي تحاور ..." أو "منى الشاذلي في واشنطن" أو ..أو بدل إستعمال "With" ...آمل أنه توضح الأمر. العنوان يكون، لو سمحتم لي، تنويها بالإعلامية منى الشاذلي مع صاحب التلفون المقلوب.

ملحوظة و رجاء: أنا أتابع و أراجع اللحظة، الحوار بين الإعلامية منى الشاذلي و السفير الأمريكي..و أرجو أن يعيد الجميع مشاهدة ذلك اللقاء..

من يشكك (البعيد..) في سفيرة القلوب و الصوت الحر، الإعلامية منى الشاذلي إلى بلد "الأمريكان"، سيكتشف خطأه بكل بساطة. و نرجو من الله لها الثبات و عودة ميمونة...و ثمة، بعد ذلك، حديث..

أخوكم زين العابدين.
نونة
عضو مميز
عضو مميز
نونة

العمر العمر : 46
الدولــة الدولــة : العراااااااااااااااااااااااق
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 01/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! I_icon_minitimeالأربعاء مايو 14, 2008 7:37 pm

يارب تكون مدام منى خذت خبر عن الموقع وحتشرفنا قريب لو كان هو الخبر ده تبقي ياايات تستحقي حلاووووووة كبيييييييييرة
حبعثهالك لانك قريبة مننا
بس قولينا اي هو
http://www.amrkhaled.net
ربا الناصر

العمر العمر : 37
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 17/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! I_icon_minitimeالأربعاء مايو 14, 2008 10:42 pm

طيب متى هنعرف الخبر يا أيات، بس يا رب ما يكونش مقلب زي مقالب الفرعون Shocked Shocked afro
http://www.hotmail.com
أية
مشرف مميز 2008
مشرف مميز 2008
أية

العمر العمر : 38
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 25/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! I_icon_minitimeالأربعاء مايو 14, 2008 10:58 pm

حاسة اوى انى الخبر هيكون ان منى هتدخل المنتدى صح يا ايات
https://monaelshazly.ahlamontada.net/profile.forum
sarah
مشرف مميز لعام 2008
مشرف مميز لعام 2008
sarah

مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! I_icon_minitimeالأربعاء مايو 14, 2008 11:26 pm

ما انا بقول كدة من الصبح يا اية وايات مش عايزة ترد
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! I_icon_minitimeالأربعاء مايو 14, 2008 11:53 pm

احنا هنفضل نخمن كده كتيييير Question Question
تيوليب

تيوليب

مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! I_icon_minitimeالخميس مايو 15, 2008 9:18 am

مينفعش كده بقى يا آيات إنت كده بتوقعى قلبنا قووووووووووولى
بنت مصر

بنت مصر

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 23/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! I_icon_minitimeالخميس مايو 15, 2008 4:37 pm

اياك يايات الحكاية دى تطلع كدبة تانية
نونة
عضو مميز
عضو مميز
نونة

العمر العمر : 46
الدولــة الدولــة : العراااااااااااااااااااااااق
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 01/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! I_icon_minitimeالسبت مايو 17, 2008 3:56 pm

على مهلكم على البنية ياعالم
مش شرط يكون الخبر له علاقة بمدام منى
هي ايات اصلا اختفت.....
http://www.amrkhaled.net

مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» هى الكلمه الحلوه بكام انهارده ؟
» عندي سؤالين لو سمحتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
» في نطاق التغطية المقروءة لحوار بوش مع مني الشاذلي...بتاع الجمهورية !
» ما كتب في شبكة الاخبار العربيه - محيط - عن مني الشاذلي و حلقة حريق مجلس الشوري ..مع صوره لمني الشاذلي ..
» الأسئلة التي شغلت عقول الملايين طرحتها منى الشاذلي في برنامج " العاشرة مساء .. نقلا عن شبكة الاخبار العربيه ..