موقع الاعلامية مني الشاذلي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولمش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! - صفحة 2 0d344d436cf006

مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!

زين العابدين
أبو أسامة
kholio_88
Eng.SHADY
supervisor / Amir
تيوليب
هند الديب
sarah
آيات السيد
13 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
supervisor / Amir
مشرف قسم التعليق اليومي وبقسم النقاشات والصور
supervisor / Amir

النوع النوع : ذكر
العمر العمر : 63
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 14/12/2007

مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت مايو 17, 2008 6:14 pm

ايات بعد ماقالت الخبر ده اختفت ... مش عارف هل فيه علاقه ؟؟؟

ربنا يطمنا عليها ....

امير
http://www.yahoo.com
آيات السيد
مؤسس وإدارة الموقع
مؤسس وإدارة الموقع
آيات السيد

النوع النوع : انثى
العمر العمر : 30
الدولــة الدولــة : الشعب يحكم والظالم يحاكم
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 16/06/2007

مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين مايو 19, 2008 8:01 pm

مافيش صبر ابدا............استغفر الله

الحكاية انا وصلت لمحمد حلمي ...كان نفسي اهنئه علي شغل السودان الاستثمارات السودانية المصرية

كلمت محمد حلمي ...بهنئه علي تقارير السودان

قالي انه شاف الموقع......ونص كلامه ::: شغل ومضمون هايل وعظيم ...ده انا ضروري لازم لما مني الشاذلي ترجع اقولها علي الموقع.

الجميل انا ما نطقتش انه يقول حاجة....جت منه من اول رد.

ومحمد حلمي فين وفين لما بيفتح .....ال20% لما يكلمني تاني ويقولي انه قال لها وللبرنامج عموما يعني

ارتحتووووووووووووووووووووووووووووووووووا.....مافيش صبر ابدا

...هيجري ايه لوا قولت الخبر كامل ...بعد ما يكلمني تاني

عموما خير خير Very Happy Very Happy

عشان تعرفوا اني مش نايمه علي وداني Very Happy Very Happy
http://elsandrala-elshazly.the-talk.net
supervisor / Amir
supervisor / Amir

مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين مايو 19, 2008 8:07 pm

بالنيابه عن كل الاعضاء اشكرك بشده علي الخبر الحلو ده ... ده فعلا اجمل خبر

.... مش عارف اشكرك ازاي يا احلي ريسه في الدنيا ...

امير
آيات السيد
مؤسس وإدارة الموقع
مؤسس وإدارة الموقع
آيات السيد

مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين مايو 19, 2008 8:14 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههه اده ...حضرتك جيت بسرعة اوي

انا لسه يدوب وضعه الرد ......ههههههههههههههههههه ماشاء الله ...تاتش ود

مرسي يا استاذ امير
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين مايو 19, 2008 8:30 pm

يا سلام عليكي يا ريسة
بجد مش عارفين نشكرك ازاي ع الخلر الجميل ده
وابقي سلملنا ع احمد حلمي لما يكلمك تاني عشان يبشرك
supervisor / Amir
supervisor / Amir

مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين مايو 19, 2008 8:46 pm

انا الظاهر ادمنت المنتدي يا ايات ... و علي فكره انا باحب محمد حلمي جدا .. و تملي اقول

انه حيبقاله شان كبير قوي في الاعلام زي مني الشاذلي و حمدي قنديل ... و كل الناس المحترمه في الاعلام ...

امير
هند الديب
عضو مميز
عضو مميز
هند الديب

العمر العمر : 44
الدولــة الدولــة : احلى بلاد الدنيا مصر
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 17/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين مايو 19, 2008 10:00 pm

هو دة الككلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممممم
sarah
مشرف مميز لعام 2008
مشرف مميز لعام 2008
sarah

الدولــة الدولــة : مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! - صفحة 2 3
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 20/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين مايو 19, 2008 11:38 pm

انا كمان بحب حلمي اووووووووووووووووووووووووي
زي ما بتقولة مني
مجتهد اوووووووووووووووووووووي
وبيحب شغلة
تاتش وووووووود
بس خبر حلووووووووووووو
بس يا رب تقدر تدخل لانها وقتها صعب اووووووووووووي
آيات السيد
مؤسس وإدارة الموقع
مؤسس وإدارة الموقع
آيات السيد

مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين مايو 19, 2008 11:50 pm

ارتحتي يا سارة...ههههههههههههههه دي ما سبتنسش رسايل خاصة ورسايل فيس بوك

جننتني..هههههههههه

اي خدمة عموما ....اهنا عايزين نلول الرضي..... Very Happy Very Happy
أية
مشرف مميز 2008
مشرف مميز 2008
أية

العمر العمر : 38
الدولــة الدولــة : مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! - صفحة 2 3
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 25/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 20, 2008 12:58 am

يا سلام على الخبر الجميل يا ايات ومحمد حلمى انسان محترم جدا
https://monaelshazly.ahlamontada.net/profile.forum
Eng.SHADY
مشرف مميز 2008
مشرف مميز 2008
Eng.SHADY

العمر العمر : 33
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 27/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 20, 2008 1:53 am

اخيرررا ده انا كنت هعمل خطه عشان اقتلك .......

د/محمد حلمى حضرتك حد مجتهد جدا وشغلك روعه فعلا وتقارير قويه و مميزه وحد قادر على إدارة الحوار فعلا

وان شاء الله نرحب بيك في الموقع قريباً
https://monaelshazly.ahlamontada.net/index.htm
تيوليب

تيوليب

العمر العمر : 33
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 22/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 20, 2008 9:34 am

يارب تدخل يارب يارب

شكرا ياأيوت ياجميلة
http://www.google.com
sarah
مشرف مميز لعام 2008
مشرف مميز لعام 2008
sarah

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 20/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!   مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!! - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 20, 2008 12:22 pm

ميرسي يا ايات ايوا بس برضة مش هارتاح الا لما مني تدخل واطمان بس يا جماعة مش عارفة لية خايفة
اصلها عرفت اين في جروب ليها علي الفايس بوك وللعاشرة وكل مراسلين ومعدين البرنامج كمان فية وبرضو مش عملت اكونت ولا دخلت علي الفايس بوك من اصلة

يا رب تدخل هنا يا رب

مش الاستاذ امير بس بتاع الاخبار الحلوة....انا عندي خبر جااااااااااااامد طحن...!!!!
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» هى الكلمه الحلوه بكام انهارده ؟
» عندي سؤالين لو سمحتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
» في نطاق التغطية المقروءة لحوار بوش مع مني الشاذلي...بتاع الجمهورية !
» ما كتب في شبكة الاخبار العربيه - محيط - عن مني الشاذلي و حلقة حريق مجلس الشوري ..مع صوره لمني الشاذلي ..
» الأسئلة التي شغلت عقول الملايين طرحتها منى الشاذلي في برنامج " العاشرة مساء .. نقلا عن شبكة الاخبار العربيه ..